۲۵۷۴۵۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست مدیران تلگرام از ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برقراری ارتباط با مدیران تلگرام گفت: ایمیل‌هایی بین همکاران ما و شبکه تلگرام رد و بدل شده و از ما خواسته شد تا بعضی از کانال‌هایی را که دارای مباحث غیراخلاقی هستند ببندند که این کار انجام شد، اما دو هفته پیش دوباره این کانال‌ها را باز کردند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند ما ناچاریم تصمیم‌ کارگروه را اجرا کنیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برقراری ارتباط با مدیران تلگرام گفت: ایمیل‌هایی بین همکاران ما و شبکه تلگرام رد و بدل شده و از ما خواسته شد تا بعضی از کانال‌هایی را که دارای مباحث غیراخلاقی هستند ببندند که این کار انجام شد، اما دو هفته پیش دوباره این کانال‌ها را باز کردند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند ما ناچاریم تصمیم‌ کارگروه را اجرا کنیم.

محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره‌ی اختلال تلگرام در چند روز اخیر گفت: اختلال چند روزه تلگرام به دلیل اختلال در کانال‌های ارتباطی بوده و ربطی با فیلتر‌ شدن ندارد.

وی ادامه داد: در دو هفته گذشته سه تا از کانال‌هایی که ما را به دنیا وصل می‌کنند شامل کانال موجود در خاک ترکیه، باب‌المندب و خلیج فارس دچار مشکل شده و همه سایت‌هایی که مسیرشان از این کانال‌ها می‌گذشت، دچار اختلال شده بود و تلگرام تصور کرده بود که این اختلال مربوط به شبکه خودش است.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در برخورد با شبکه‌های اجتماعی گفت: سیاست دولت این است که هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند فیلتر نمی‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بحث فیلترینگ را خارج از محدوده اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: کارگروهی تشکیل می‌شود که مصادیق مربوطه به بحث فیلترشدن در آن به تصمیم گذاشته می‌شود و از طرف این کارگروه اگر سایتی غیراخلاقی و یا دارای تصاویر یا فیلم‌های مستجهن باشد فیلتر می‌شود و وزارت ارتباطات تنها کارهای فنی آن را برعهده می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدير تلگرام توي توييتش به دلايل ديگه اي اشاره كرده. والا من حرف ايشون رو بيشتر قبول دارم تا وزيرمون رو. بذاريد فيلتر بمونه بهتره تا امنيتتون بياد پايين

    • بدون نام

      مدیرای تلگرام از "شما" خواستن بعضی کانال ها رو ببندید !!!!!؟؟؟؟ عجب

    • بدون نام

      کاش واقعا کانالهای غیر اخلاقی مدیریت و فیلتر می‌د.امروزه بچه های ده دوازده ساله هم از این کانالها اسیب میبینن چه برسه به جوونها و نوجوونهامون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج