adexo3
۲۵۷۹۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مدیر مایکروسافت چقدر حقوق می گیرد؟

«ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت طی سال مالی ۲۰۱۵ میلادی که در تاریخ ۳۰ ژوئن به اتمام رسید، ۱۸ میلیون دلار از این شرکت حقوق و پاداش گرفت.

روزنامه دنیای اقتصاد: «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت طی سال مالی ۲۰۱۵ میلادی که در تاریخ ۳۰ ژوئن به اتمام رسید، ۱۸ میلیون دلار از این شرکت حقوق و پاداش گرفت.

مایکروسافت با انتشار گزارش سالانه خود اعلام کرد مجموع حقوق، پاداش و مزایای مدیرعامل آنها در سال مالی ۲۰۱۵ بیش از ۱۸ میلیون دلار بوده است.

به عنوان بخشی از بسته پاداش سالانه مدیرعامل مایکروسافت، نادلا به خاطر کسب موفقیت‌های فراوان توانست ۱۲۰ درصد بالاتر از رقم تعیین شده را دریافت کند. بر این اساس میزان پاداش سالانه نادلا ۳/ ۴ میلیون دلار محاسبه شد.

این رقم بر حسب قابلیت‌های اجرایی نادلا برای موفقیت هرچه بیشتر اولویت‌های اصلی مایکروسافت و افزایش توانمندی‌های شرکت برای حضور در بازار جهانی محاسبه شد.

در سال مالی ۲۰۱۵ میلادی میزان درآمدهای عملیاتی مایکروسافت به‌ازای هر سهم در تالار بورس کاهش یافت. با این وجود سیاست‌های نادلا به گونه‌ای تعریف شد که فرآیند رشد ثابت این شرکت در سال‌های آتی را به دنبال داشت.

مایکروسافت در بیانیه مالی خود گفت: «آقای نادلا سیاست‌های قوی، چشم‌انداز وسیع و آینده درخشانی را برای مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده است.

اولویت اصلی او خدمات موبایلی و پردازش ابری است. مایکروسافت با ادامه دادن این ساختار پوست‌اندازی می‌کند و در قالب جدید محصولات خود را به کاربران جهانی ارائه می‌دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      منم 700 هزار تومان حقوق میگیریم

    • بدون نام

      شنیدم مدیر اپل ۳۰۰ میلیون گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج