adexo3
۲۵۸۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دنیزلی برای تسویه حساب به تهران می آید؟

دنیزلی در صورت نرفتن به بشیکتاش، ترجیح می دهد به خاطر مشکلات شخصی در ترکیه باقی بماند.

دنیزلی برای تسویه حساب به تهران می آید؟

تماشا: درحالی که مسوولان پرسپولیس تاکید می کنند دنیزلی مربی پرسپولیس می ماند و گفته می شود این مربی ترک دیش وارد تهران شده، شایعات زیادی درباره جانشین احتمالی او به گوش می رسد. در اخباری که در سایت های ترکیه ای هم منتشر شده، مدیران باشگاه بشیکتاش سخت در تلاش هستند دنیزلی را به باشگاه خود بیاورند و مدیر این باشگاه هم اعلام کرده به مذاکرات شان با سرمربی پرسپولیس ادامه خواهند داد. حتی در صورت نرفتن به بشیکتاش، دنیزلی ترجیح می دهد به خاطر مشکلات شخصی در ترکیه باقی بماند.

دنیزلی برای تسویه حساب به تهران می آید؟

دایی کنار رفت

یکی از مسوولان پرسپولیس با تایید مذاکره دنیزلی و بشیکتاش، تاکید می کند رویانیان خودش به دنیزلی اجازه مذاکره داده و خودش هم دنبال مربی جدید می گردد: «رویانیان بیکار ننشسته و رزومه چند مربی صاحب نام خارجی را زیر نظر گرفته تا در صورتی که دنیزلی از سرخپوشان جدا شد به مشکل نخورند».

شایعه ای که در این چند روز به گوش می رسید، این بود که مدیرعامل باشگاه با علی دایی هم مذاکره کرده و در روز ۱۴ خرداد که تعطیل رسمی بود، همراه با معاون خود به منزل سرمربی سابق پرسپولیس رفته و با او ملاقات کرده است.

مسوولان پرسپولیس پس از برخورد منفی افکار عمومی با خبر بازگشت دایی، بلافاصله این خبر را تکذیب و اعلام کرده اند دنیزلی به ایران بازمی گردد و در صورت عدم حضور او، فقط یک مربی خارجی مشهور دیگر به این تیم خواهد آمد.

متسو در راه ایران

رسانه های عربی در خبر ویژه ای، نوشته اند ایران، مقصد بعدی برونو متسو خواهد بود. این رسانه ها از مذاکراتی خبر می دهند که در هفته گذشته بین نماینده پرسپولیس و برونو متسو انجام شده و هر دو طرف برای همکاری با یکدیگر به توافق رسیده اند.

تنها مشکل این همکاری احتمالی، قرارداد مصطفی دنیزلی است. نماینده باشگاه پرسپولیس به متسو اطمینان داده که این هفته رابطه دنیزلی با پرسپولیس قطع می شود و آنها متسو را به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهند کرد، شایعه ای که قوی تر از همیشه به نظر می رسد.

تومباکوویچ، آلترناتیو اجباری

دومین مربی مورد نظر سرخ های پایتخت یوبیشا تومباکوویچ، سرمربی سابق استیل آذین است که پیش از این هدایت این تیم پرستاره را در اختیار داشت. با توجه به رابطه نزدیک شهراد ناظمی (مدیر برنامه های نزدیک به باشگاه) با تومباکوویچ حضور او به عنوان آلترناتیو متسو در بین گزینه های باشگاه چندان مساله عجیبی نیست.

البته گفته می شود توافقات نهایی با متسو انجام شده و در صورت جدایی دنیزلی تومباکوویچ شانس چندانی برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت.

دنیزلی تیم را تمرین می دهد؟

قرار بود دنیزلی دیشب وارد تهران شود. تنها پرواز ترکیه به تهران، پرواز ساعت ۳:۳۰ دقیقه ترکیش ایر بود. اگر سرمربی ترک تبار سرخپوشان با این پرواز به تهران آمده باشد و امروز در جلسه خود با رویانیان برای فصل آینده توافق کنند، بلافاصله راهی تمرین خواهد شد و متسو به ایران نمی آید. در غیر این صورت، باید منتظر شنیدن نام این مربی سرشناس به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس باشیم.

آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که امروز، قرارداد دنیزلی و پرسپولیس فسخ خواهد شد. گفته می شود در صورت حضور این مربی ترک در ایران، جلسه ای میان او و رویانیان برگزار می شود و در پایان جلسه، قرارداد دنیزلی بخاطر مشکلات خانوادگی از پرسپولیس جدا می شود.

البته این امکان وجود دارد که دنیزلی به ایران نیاید و به صورت غیابی قراردادش را فسخ کند. پس از رسمی شدن جدایی دنیزلی، سرخپوشان به صورت رسمی با متسو مذاکره و پس از توافق نهایی، قراردادش را ثبت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج