اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صرفه‌ جویی ۲۷۰ دلاری با خرید هر مک‌ بوک

رایانه‌های مک بوک ممکن است نسبت به رایانه ویندوزی گران‌تر باشند ولی اپل مدعی است که خرید این رایانه‌ها در بلند مدت برای خریداران صرفه اقتصادی به همراه دارد.

خبرگزاری ایسنا: رایانه‌های مک بوک ممکن است نسبت به رایانه ویندوزی گران‌تر باشند ولی اپل مدعی است که خرید این رایانه‌ها در بلند مدت برای خریداران صرفه اقتصادی به همراه دارد.

لوکا مائستری از روسای اپل در مراسمی اعلام کرد که آی بی ام به خاطر استفاده کارکنان این شرکت از کامپیوترهای مک بوک به جای رایانه‌های سنتی به ازای هر کارمند ۲۷۰ دلار صرفه جویی می‌کند که عمدتا به خاطر هزینه‌های پایین تر پشتیبانی آی تی و ارزش باقی مانده بیشتر است.

وی همچنین گفت: آی بی ام اکنون بیش از ۳۰ هزار کامپیوتر مک بوک را در این شرکت مستقر کرده و هر هفته در حال افزودن ۱۹۰۰ مک بوک جدید است. آی بی ام متعهد شده که تا پایان امسال ۵۰ هزار مک بوک را از طریق قرارداد همکاری با اپل که سال گذشته منعقد کرد خریداری کند.

این اولین بار نیست که می شنویم اپل و آی بی ام درباره کارایی بیشتر کامپیوترهای مک‌بوک نسبت به پی‌سی های ویندوزی صحبت می‌کنند. همین چند هفته قبل فلچر پِرِوین - نایب رئیس آی بی ام - در کنفرانسی گفت که تنها پنج درصد کارکنان این شرکت از مک بوک و ۴۰ درصد کاربر پی سی هستند.

پِرِوین گفت: این امر ممکن است تا حدودی توجیه کند که چرا اپل در سه ماهه گذشته به یک رکورد جدید در فروش مک بوک رسید. در سه ماهه قبل اپل پنج میلیون و ۷۰۰ هزار مک بوک فروخت که سه درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل بالاتر است و شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برای این شرکت درآمدزایی داشت. فروش مک بوک پس از آیفون بیشترین درآمد را برای اپل به همراه دارد.

این فروش همچنین میتواند به افزایش نفوذ اپل در بازار بینجامد. تیم کوک - مدیرعامل اپل - گفت: این شرکت اکنون به فروش ۲۵ میلیارد دلاری رسیده که ۴۰ درصد بالاتر از سال گذشته است و آن را یک بردار رشد مهم برای آینده دانست.

کوک گفت: تجارت شرکت قرار نیست دستکم گرفته شود. هرجا را که نگاه میکنم یک فرصت قابل توجه می بینم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج