adexo3
۲۶۰۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فـال روزانه ۹۱/۴/۱

فـال روزانه  91/4/1



فـال روزانه ۱۳۹۱/۰۴/۱




فال روزانه متولدین ماه فروردین


امروز در موقعیتی قرار می گیرید که لازم است از تمامی پتانسیل های خود بیشترین اضافه را ببرید و موقعیت را کاملا را تحت کنترل خود درآورید. مهمان یا مسافری از راه می رسد که علیرغم اشتیاقی که به دیدن او دارید ممکن است زمان رسیدن او چندان بر وفق مرادتان نباشد. شاید احساس کنید که در زندگی خود را مسائل و مشکلاتی روبرو هستید یا کمبود چیزی را حس می کنید. شاید لازم باشد به معنویات بیشتر توجه کنید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: ۸


فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت


نسبت به کسی یا چیزی احساس تعلق خاطر می کنید ولی توصیه ما این است که هرگز به هیچ چیز و هیچ کس بیش از اندازه دل نبندید چون جدایی جزئی جدایی ناپذیر از هر رابطه است. برای کسی هدیه ای می خرید. در برگزاری یک جشن یا مهمانی به کسی کمک می کنید. کمی احساس تنبلی می کنید و دوست دارید این روزها بیشتر استراحت کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی به بدن و ذهنتان استراحت بدهید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: ۱۲


فال روزانه متولدین ماه خرداد


چیزی را می خواهید که فعلا دسترسی به آن ممکن نیست. آرزوهای دور و درازی دارید و اهداف بزرگی را برای آینده خود در نظر گرفته اید. کسی هست که همیشه به فکر شماست و برایتان دعا می کند. نیت خوب او و دعای خیرش تا به حال از بسیاری اتفاقات ناگوار جلوگیری کرده است. امروز و یکی دو روز آینده فرصتی خواهد بود برای ایجاد روابط و دوستی های تازه و ماندگار.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: ۱۰


فال روزانه متولدین ماه تیر


بعضی رفتارهای کسی (مثلا نامزد یا همسرتان که بسیار به او علاقمند هستید) کمی آزارتان می دهد. آرزو می کنید که ای کاش بعضی عادت های خود را کنار می گذاشت و خود را تا حدی با خواسته های شما تطبیق می داد. به هر حال برای داشتن یک رابطه موفق باید او را آن طوری که هست بپذیرید، و سعی کنید بیشتر ویژگی های خوب او را در نظر بگیرید تا نقاط ضعفش را. هرچه زودتر به کارهای عقب مانده برسید چون موج جدیدی از کارهای مهم در راه است.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما:۴


فال روزانه متولدین ماه مرداد


قبل از هر چیز از خود بپرسید که چه چیز در رفتار طرف مقابل این همه آزارتان می دهد و آیا اصلا دلیلی برای ناراحتی هست؟ شاید شما نسبت به بعضی چیزها حساسیت بیش از اندازه پیدا کرده اید یا شاید لازم باشد به طور روشن تر و صریح تر در مورد مشکلتان صحبت کنید. شخصی هست که برای حل مشکلات خود به شما مراجعه می کند، به روال گذشته خود ادامه بدهید و هرگز دست رد به سینه او نزنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: ۱۲


فال روزانه متولدین ماه شهریور


توصیه می کنیم در مورد نحوه خرج کردن و پس انداز خود حتما تجدیدنظر کنید. بعضی چیزها را در زندگی جدی تر بگیرید و پاره ای از مسائل و مشکلات را حل نشده رها نکنید. اگر در محل کار یا تحصیل با کسانی روبرو هستید که بدگویی می کنند یا می خواهند حاشیه درست کنند مثل گذشته از آنها دوری کنید. در زندگی به آنچه که می گویید پایبند باشید تا دیگران به شما و افکارتان بیشتر احترام بگذارند.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: ۱


فال روزانه متولدین ماه مهر

شاید دیگران از شما انتظارات نامعقول داشته باشند. به جای ناراحتی و دلخوری از خود بپرسید که کدام رفتارتان باعث ایجاد چنین توقعاتی در اطرافیان شده است. امروز مراقب باشید بعضی چیزها را در جمع بیان نکنید چون باعث شرمندگی دیگران خواهد شد. راز خود را با هرکس در میان نگذارید. اگر چیزی بر وفق مرادتان نیست همه خوبی های گذشته طرف مقابل را زیر سوال نبرید. به او بیشتر فرصت بدهید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: ۳


فال روزانه متولدین ماه آبان


کاری را انجام بدهید که فکر می کنید درست است، به هر حال شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید. دوستی های خود را باکسانی که خوبی و حسن نیتشان ثابت شده است محکم تر کنید. عجولانه قضاوت نکنید چون حاصلی جز پشیمانی و شرمندگی نخواهد داشت. مهربانی بیش از حد شما نسبت به فرد یا افرادی ممکن است به شما یا حتی خود آنها لطمه بزند پس لطف و مهربانیتان را درحد معتدل نگه دارید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: ۱۱


فال روزانه متولدین ماه آذر


امروز زمانی مناسب برای اجرای برنامه هایی است که در ذهن دارید. در عین حال رابطه شما با کسی که دوستش دارید امروز آرام و شیرین است. خوشبختانه از نظر سلامت جسمی نیز در شرایط خوبی خواهید بود. اگر به فکر یک معامله هستید بیشتر راجع به آن فکر کنید. اگر کسی راجع به دیگران نزد شما بدگویی می کند هیچ تضمینی وجود ندارد که نزد دیگران از شما بدگویی نکند پس از چنین افرادی بر حذر باشید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: ۶


فال روزانه متولدین ماه دی


اجازه ندهید یکی از عزیزانتان که مهم ترین نقش را در زندگی شما دارد احساس کند که کمتر از گذشته دوستش دارید یا نسبت به او بی تفاوت شده اید. این روزها لازم است صرفه جویی کنید و از ولخرجی جدا بپرهیزید چون ممکن است در هفته های آینده با بعضی خرج های غیرقابل پیش بینی روبرو شوید. کسی هست که همیشه به فکرتان بوده و به زودی به شما کمک مالی خواهید کرد.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: ۷


فال روزانه متولدین ماه بهمن


چرا باید عجولانه و از سر عصبانیت یا ناراحتی کاری را انجام دهید که باعث پشیمانی و احیانا شرمندگی شما شود؟ سعی کنید قبل از به زبان آوردن هر حرفی راجع به آن فکر کنید و عواقب احتمالی آن را بررسی کنید. فردی هست که متاسفانه بعضی رفتارهای شما آزارش می دهد. شما او را دوست دارید پس مسلما نمی خواهید که تعمدا ناراحتش کنید. پس با او صحبت کنید و دلیل نارضایتی اش را بپرسید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: ۱۰



فال روزانه متولدین ماه اسفند


می خواهید در ازمون یا مصاحبه ای شرکت کنید و به نتیجه کار امیدوارید. فرصتی پیش می آید تا توانایی ها و استعدادهای خود را نشان بدهید. اگرچه این روزها به شدت تحت فشار هستید ولی حداکثر تا یک ماه دیگر از فشارها کاسته شده و نفس راحتی خواهید کشید. نسبت به کسی که بسیار دوستش دارید دچار شک و بددلی هستید. اما او هیچ گاه به شما خیانت نخواهد کرد پس نگران نباشید و اجازه ندهید احساسات منفی شیرینی لحظه های با او بودن را خراب کند.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


اگر امروز روز تولدتان است


کریس پرات هم متولد امروز است. شما از جذابیت خاصی برخوردار هستید و حرارت خاصی در وجودتان هست که دیگران را جذب می کند. به زندگی عشق می ورزید و همیشه دست یاری خود را به شمت دیگران و به خصوص اعضای خانواده دراز می کنید. تحصیلات یکی از مهم ترین اولویت های شما است و گرایشی فوق العاده به موفقیت دارید.


فـال روزانه  91/4/1
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج