جاباما
۲۶۳۰۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصمیم بیل گیتس برای نجات زمین!

بیل‌ گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او یکی از موثرترین عوامل در ریشه‌کن شدن بیماری‌هایی مانند مالاریا بوده‌اند. حالا او توجه خود را به سمت بحران انرژی جهانی متمرکز کرده و معتقد است با تحقیق بهتر می‌توان این مشکل را حل کرد.

zoomit.ir - میعاد بافراست: بیل‌ گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او یکی از موثرترین عوامل در ریشه‌کن شدن بیماری‌هایی مانند مالاریا بوده‌اند. حالا او توجه خود را به سمت بحران انرژی جهانی متمرکز کرده و معتقد است با تحقیق بهتر می‌توان این مشکل را حل کرد. به علاوه بیل گیتس قصد دارد هزینه‌های این تحقیق را نیز تامین کند.

تصمیم بیل گیتس برای نجات زمین!

بیل گیتس اعلام کرد که قصد دارد تا ۲ میلیارد دلار از سرمایه‌ی خود را برای کمک به متوقف کردن تغییرات آب و هوا هزینه کند. هر چند به زودی مذاکراتی در این مورد در شهر پاریس برگزار خواهد شد اما گیتس معتقد است که به سختی می‌توان کشورهای مختلف را ملزم به اجرای تعهداتشان کرد و بازار آزاد نیز توانایی مالی کافی برای جایگزینی روش‌های بهینه را ندارد. گیتس معتقد است که در این شرایط نیاز به سرمایه‌گذاران شخصی داریم.

در حالی که هیچ فناوری معادل برای سیستم انرژی کنونی وجود ندارد، گیتس معتقد است که تاریخ نشان داده در صورتی که دولت‌ها عزم خود را جزم کنند نوآوری‌ها نیز سرعت خواهند گرفت.

بیل گیتس و موسسه‌ی خیریه‌ی او در گذشته نیز مشارکت زیادی در برطرف کردن مشکلات روز دنیا داشته‌اند و به نظر می‌رسد بار دیگر موسس مایکروسافت قصد دارد تا از سرمایه‌ی خود برای کمک به بشریت بهره بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج