adexo3
۲۶۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنیس باز ایرانی الاصل فرانسه بعد از حذف از مسابقات اوپن:

ارغوان رضایی باز می گردد

رضایی ۲۴ ساله که بازی را به ایرینا باخته است، دوسال پیش به دور چهارم مسابقات تنیس اوپن فرانسه رسید و با لبخندهای دلنشین و بازی های دیدنی تماشاگران را متعجب کرد.

ارغوان رضایی در دور اول مسابقات اوپن فرانسه، بازی را به بازیکن گمنام رومانیایی واگذار کرد.

البته او معتقد است که با تمام شدن مشکلات شخصی اش دوباره به روزهای اوج برمی گردد. رضایی ۲۴ ساله که بازی را به ایرینا باخته است، دوسال پیش به دور چهارم مسابقات تنیس اوپن فرانسه رسید و با لبخندهای دلنشین و بازی های دیدنی تماشاگران را متعجب کرد. پس از آن نیز در مسابقات اوپن مادرید بر بهترین های دنیا غلبه کرد و در رنکینگ جهانی تنیس به رده ۱۵ رسید. اما اوج گیری ارغوان در مسابقات بین المللی با مشکلات خانوادگی اش متوقف شد.

او به خبرگزاری فرانسه می گوید: «من در ژانویه تصمیم گرفتم که از کار کناره گیری کنم، اما به دلیل عشقی که به تنیس داشتم نتوانستم دست از کار بکشم و حالا مطمئنم که قویتر برمی گردم.»

در مسابقات اوپن استرالیا، ارغوان با پدرش خیلی سخت درگیر شد و این درگیری بسیار جدی بود تا آنجا که مسئولان اتحادیه تنیس زنان تحقیقاتی را روی این مسئله انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که ارسلان نباید ارغوان را در مسابقات بین المللی همراهی کند. این مشکل جدی برای رضایی جوان بود. ارغوان می گوید: «من هر روز مبارزه ای علیه خودم دارم. این به این معناست که نیاز به آرامش دارم تا بتوانم مثبت فکر کنم. این به من کمک می کند که به مشکلاتم فکر نکنم. در حال حاضر آرامش چیزی است که به دنبال آن هستم».

البته رسوایی مسابقات استرالیا تنها زمانی نبود که ارسلان نتوانست خودش را کنترل کند. او پیش از این نیز در سال ۲۰۰۶ با پدر حریف ارغوان خشن برخورد کرده بود و حتی قبل تر از آن نیز در مسابقات قهرمانی ۲۰۰۴ فرانسه با لحنی توهین آمیز علیه بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله صحبت کرده بود و همان زمان بود که فدراسیون تنیس فرانسه از حضور ارغوان در تیم ملی ممانعت کرد.

ارغوان رضایی باز می گردد

با همه این تفاصیل، قطع روابط با ارسلان برای ارغوان بسیار سخت است. چون ارسلان مردی است که او را در مسیر موفقیت قرار داده است. ارغوان وقتی هشت ساله بود تمرینات سختی را زیرنظر پدرش شروع کرد و گاهی زیر نور چراغ ماشین تمرین می کرد. رضایی می گوید: «همه می دانند که در حال حاضر مشکلات زیادی وجود دارد، اما من نمی خواهم به این مشکلات فکر کنم. می خواهم قوی تر باشم و به درک درستی از خودم برسم».

رضایی چهار عنوان اتحادیه تنیس زنان را کسب کرده است. اما هنوز مسابقات زیادی در این فصل دارد. برای آماده شدن برای مسابقات رولان گاروس، فدراسیون تنیس فرانسه به او الکسیا دشوم را پیشنهاد کرده است؛ البته هنوز مشخص نیست که ارغوان و الکسیا بتوانند با هم کار کنند یا نه. ارغوان می گوید: «حالا که اوپن فرانسه تمام شده است، همه ما به آینده فکر می کنیم و می خواهم از همیشه قوی تر باشم».

منبع: روزنامه تماشا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج