اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام و خلعتبري نزديک اردوگاه آبي پوشان

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت : مسوولان اين باشگاه در حال مذاکره با دو بازيکن خارجي هستند.

ورزش 3: اميرقلعه نويي گفت:مليت و اسامي اين بازيکنان را بعد از نهايي شدن صحبت با انان اعلام خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه در فصل نقل و انتقالات ۳ موضوع مهم حفظ موجودي، ورود بازيکنان مورد نياز و خروجي تيم که همان نتيجه است،‌مطرح مي باشد، اظهار کرد: آندرانيک تيموريان کم لطفي کرد و ازاستقلال تهران رفت. اما در مورد ساير بازيکنان در صدد تمديد قرار داد هستيم.

قلعه نويي از منوچهري، سياوش اکبرپور، اميرحسين صادقي، هاشم بيک زاده، ميثم بائو و ايمان مبعلي به عنوان بازيکنان تازه اين تيم ياد کرد و گفت: همه بازيکنان با مطالعه به جمع ما اضافه شده اند، البته ۲ بازيکن خارجي نيز در صدد حضور دراستقلال تهران هستند که به زودي وضعيت آنان مشخص مي شود.

وي در پاسخ به سئوالي در خصوص وضعيت و مليت اين دو بازيکن، تصريح کرد: اين دو بازيکن در پست هافبک دفاعي و نفوذي هستند، اما اجازه دهيد مليت و اين که در چه باشگاه هايي بودند به پس از عقد قرارداد موکول شود تا اگر اتفاقي افتاد مقابل مردم شرمنده نباشم.

سرمربي استقلال تهران درمورد خلعتبري و نکونام نيز گفت: در حال مذاکره و صحبت با اين دو بازيکن هستيم که اميدوارم شرايط حضور آنان در استقلال مهيا شود.با اين نفرات واسامي که اعلام شد تيم خوب و يکدستي را روانه ميدان مي کنيم و به اميد خدا و در سايه تلاش همه بازيکنان براي موفقيت استقلال گام در ميدان رقابت مي گذاريم.

وي در خصوص مجتبي جباري تاکيد کرد: من نه براي تسويه حساب شخصي آمدم و نه با بازيکني مشکل دارم. مجتبي از سرمايه هاي فوتبال ايران و استقلال تهران است، اما بايد قبول کنيم که هر جايي يک چارچوبي دارد. در استقلال خود من هم در قالب يک چارچوب فعاليت خواهم بود. من دوست دارم جباري در استقلال بماند اما بايد مانند همه و از جمله خود من در قالب همان چارچوبي که گقتم کار کند.

قلعه نويي خاطر نشان کرد: بازيکنان استقلال بدون دريافت يک ريال هفته سوم کار خود را اغاز کرده اند و اين امر نشان دهنده عشق بازيکنان به باشگاه استقلال تهران و پيراهني است که قرار است بر تن داشته باشند. اگر تيم تکميل شود بدون شک در بين مدعيان هستيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد: در فوتبال امروز بايد تلاش کرد و زحمت کشيد، به نظر من اين تيم استقلال پتانسيل قهرماني در آسيا و ليگ برتر فوتبال ايران را دارد.

وي تاکيد کرد: درمربيگري قول دادن کار درستي نيست، نمونه بارز آن خود من هستم، يادتان هست که مهدي مهدي کيا يک ضربه پنالتي را خراب کرد و با همان ضربه، سرنوشت مربيگري من عوض شد. به اعتقاد من هر مربي که قول قهرماني مي دهد کار درستي انجام نداده است، چرا که نمي داند در لحظه بعد چه حادثه و يا اتفاقي در حال وقوع است.

وي شرايط کنوني استقلال را خوب توصيف کرد و گفت: با توجه به پتانسيل و پشتوانه مردمي که داريم مطمئن هستم استقلال خوبي را روانه ميدان مي کنيم. از سويي ديگر عشق و علاقه اي که من در بين بازيکنان مي بينم گواه آن است که براي همدلي و موفقيت گردهم جمع شده ايم و مطمئن باشيد استقلال تهران يکي از مدعيان اصلي خواهد بود.

قلعه نويي درپايان و در پاسخ به سئوال خبرنگاري در مورد اين که چه صحبتي براي هواداران، رسانه ها وعلاقه مندان به فوتبال دارد، گفت: فوتبال ايران متن را فراموش کرده وبه حاشيه مي پردازد. تيم هاي بزرگ ايران نيز با حاشيه ها درگير هستند. به نظر من مديريت تيمي در سايه همدلي، تقسيم وظايف و دنبال کردن اهداف باعث مي شود تيم ها از حاشيه دور باشند و من براي استقلال همين برنامه را دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdie

      ما که کهکشانی بودیم چه با اینا چه بدون اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج