اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۹۱۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مدعیان بازوبند: صادقی،رحمتی،جباری و منتظری

جنگ پنهان کاپیتانی این بار در استقلال

می گویند پژمان منتظری یکی از گزینه ها است که شانس گرفتن بازوبند را دارد اما ممکن است قلعه نویی در نهایت بازوبند را بر دست رحمتی ببندد

گل: تا چند هفته دیگر فصل جدید رقابت های لیگ برترآغاز خواهد شد و یکی از سوژه های رسانه ها در این روزها، بحث کاپیتانی تیم های مختلف و شماره پیراهن بازیکنان است.

این روزها بحث کاپیتانی در استقلال داغ شده و خیلی ها دوست دارند بدانند امیر قلعه نویی بازوبند کاپیتانی را در نهایت به چه کسی خواهد داد.بر خلاف فصل گذشته دیگر خبری از فرهاد مجیدی نیست و مهدی امیرآبادی هم از استقلال جدا شده است،بنابراین کاپیتان اول استقلال تغییر خواهد کرد ولی هیچکس فعلا نمی داند بازوبند را چه کسی بر بازو خواهد بست.

اگر مجتبی جباری قراردادش را تمدید کند،با توجه به موقعیتی که در تیم ملی و استقلال دارد شاید به عنوان کاپیتان اول انتخاب شود ولی با احتمال اینکه شاید جباری در استقلال بماند این سوال به وجود می آید که کاپیتان اول استقلال کدام یک از بازیکنان خواهند بود. می گویند پژمان منتظری یکی از گزینه ها است که شانس گرفتن بازوبند را دارد و اتفاقا بازیکن بی حاشیه ای است. این بازیکن در سال های گذشته بیشترین تداوم را داشته و با اکثر بازیکنان استقلال هم رابطه خوبی دارد.

از طرفی می گویند ممکن است قلعه نویی در نهایت بازوبند را بر دست سید مهدی رحمتی ببندد. این احتمال نیز دور از ذهن نیست چرا که رحمتی هم یک مهره تعیین کننده در استقلال محسوب می شود که شخصیت خاصی دارد.در این میان بحث هایی هم درباره کاپیتانی امیرحسین صادقی مطرح شده که البته ممکن است این مدافع به دلیل دوبار جدایی از استقلال شانس کمی آن چنانی برای بستن بازوبند کاپیتانی نداشته باشد. صادقی به تازگی مصاحبه ای را درباره کاپیتانی در استقلال انجام داده که ظاهرا دنبال بازکردن روزنه ای است تا خود را به عنوان گزینه اول مطرح کند.حالا باید دید از بین مدعیان بازوبند در نهایت کدامیک از آنها کاپیتان استقلال خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      پژمان منتظری

    • وحید

      مهدی رحمتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج