اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۴۹۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

خلعتبري: پرسپوليس احتياجي به من ندارد

محمدرضا خلعتبري يكي از بازيكناني است كه هنوز تيم جديدش را انتخاب نكرده و در يكي، دو ما اخير خبرهاي مختلفي از او در رسانه‌ها منتشر شده است. البته به نظر مي‌رسد تكليف اين بازيكن تا آخر هفته مشخص شود.

گل: محمدرضا خلعتبري يكي از بازيكناني است كه هنوز تيم جديدش را انتخاب نكرده و در يكي، دو ما اخير خبرهاي مختلفي از او در رسانه‌ها منتشر شده است. البته به نظر مي‌رسد تكليف اين بازيكن تا آخر هفته مشخص شود.

خلعتبري در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد: «هنوز تيم فصل آينده‌ام مشخص نيست. يكي، دو تيم اماراتي با مديربرنامه‌هايم صحبت كردند در ضمن من منتظر هستم تا ببينم تكليف مارادونا با باشگاه الوصل به كجا خواهد رسيد. اگر او در اين تيم بماند شايد مرا بخواهد و اگر شرايط مالي مناسب باشد در امارات مي‌مانم در غير اينصورت به ايران برمي‌گردم.»

از خلعتبري در مورد بحث حضورش در استقلال سوال مي‌كنيم كه او اين موضوع را تقريبا منتفي شده مي‌داند. خلعتبري مي‌گويد: «آنها اولين روزهايي كه مرا مي‌خواستند پيشنهادي را مطرح كردند كه قرار شد دوباره با هم مذاكره كنيم. من ۲ روز پيش با استقلالي‌ها مذاكره كردم و ديدم كه شرايط آنها عوض شده است به همين دليل با اين تيم به توافق نرسيدم و فكر مي‌كنم حضورم در استقلال منتفي باشد.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور تو در پرسپوليس هم منتفي است مي‌گويد: «‌فكر مي‌كنم همين‌طور باشد چرا كه مسوولان باشگاه پرسپوليس جديدا با من مذاكره‌اي انجام ندادند. آنها در خط حمله بازيكناني مثل رضايي، نوروزي، قاضي، انصاري‌فرد و ... دارند و فكر نمي‌كنم نيازي به من داشته باشند. پرسپوليس امسال تيم خوبي بسته و از خط دروازه تا خط حمله بازيكناني خوبي را جذب كرده است.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين شرايط به سپاهان خواهي رفت خاطرنشان مي‌كند به احتمال فراوان در ايران براي اين تيم بازي خواهم كرد. من قبلا هم سابقه بازي در اصفهان را داشته‌ام و جديدا با مسوولان باشگاه سپاهان مذاكره كرده‌ام. اگر حضورم در ليگ امارات منتفي شد به احتمال زياد سپاهاني خواهم شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج