adexo3
۲۷۸۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جان واریو به جای محمدی

ستاره برزیلی با استقلال قرارداد بست و به گفته فتح ا...زاده از اول فصل برای این تیم به میدان می رود.

جان واریو به جای محمدی
تماشا: ستاره برزیلی با استقلال قرارداد بست و به گفته فتح ا...زاده از اول فصل برای این تیم به میدان می رود .

فابیو جان واریو پس از فسخ قرارداد با سپاهان صبح روز گذشته به همراه مدیر برنامه های خود در دفتر فتح الله زاده در باشگاه استقلال حاضر شد. فتح الله زاده که صبح روز گذشته از ترکیه به تهران رسیده بود مستقیم به باشگاه استقلال رفت و با جان واریو قرارداد یکساله بست.

جالب اینکه بعد از قرارداد استقلال با او خیلی ها انگشت به دهان ماندند که چطور با پر شدن هر هفت سهمیه لیگ برتر خود به جذب جان واریو اقدام کردند. استقلال باید یک بازیکن از هفت سهمیه لیگ برتری خود را کنار بگذارد تا بتواند جان واریو را از اول فصل بازی بدهد و با توجه به اینکه بلافاصله آنها دروازه بان زیر ۲۳ سال جذب کردند، می توان گفت محمد محمدی از لیست استقلال خارج می شود.

البته روز گذشته فتح الله زاده خبر داد که جان واریو قطعا از اول فصل بازی می کند. هر چند که از مسئولان استقلال درباره اینکه چه کسی را می خواهند از لیست خود خارج کنند، نظر خاصی ندادند. سررشته داری مدیر روابط عمومی استقلال به تماشا می گوید: «قصد داریم یک بازیکن را از لیست خود خارج کنیم ولی اینکه این بازیکن چه کسی است محرمانه است و من نمی دانم که چه کسی قرار است از لیست خارج شود.»

نکته دیگر اینکه اگر استقلال بخواهد از هفت سهمیه لیگ برتری خود یک بازیکن را کنار بگذارد فقط چهار گزینه وجود دارد که بخواهد یکی از آنها را کنار بگذارد. استقلال صادقی، اکبرپور، منوچهری، بیک زاده، بائو، محمد محمدی و توسی را جذب کرده که در میان آنها منوچهری، اکبرپور، بیک زاده و صادقی به دلیل اینکه پستشان فرق دارد، نمی توانند گزینه مناسبی برای خروج از لیست استقلال باشند و این یعنی یکی از بین توسی، بائو و محمدی از فهرست خارج می شوند تا جای شان را به مو بلوند برزیلی بدهند.

سایت کانون هواداران استقلال هم سه شنبه اعلام کرده بود که یک منبع موثق در باشگاه استقلال به آنها گفته میثم بائو به احتمال زیاد از لیست خارج خواهد شد اما محمد محمدی بیشترین شانس را برای خروج از لیست استقلال دارد چرا که مهدی رحمتی دروازه بان اول استقلال است و به احتمال فراوان تا پایان نیم فصل در همه بازی های استقلال درون دروازه این تیم می ایستد.

مهمترین موضوعی که باعث شد شایعه خروج محمدی از لیست جدی شود، این بود که دیروز مسئولان باشگاه استقلال با سید حسین حسینی دروازه بان تیم ملی زیر ۲۲ سال قراردادی ۳ ساله امضا کردند.

این معامله اما باعث می شود یک میلیارد تومان از جیب استقلال برود، ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان بابت جذب جان واریو و ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیونی که باید برای خروج نام محمدی از لیست استقلال به عنوان تاوان به او پرداخت شود.

فتح الله زاده: جان واریو از اول فصل بازی می کند

فتح الله زاده دیروز در مصاحبه با فارس درباره خروج یک بازیکن از لیست استقلال گفت: «هنوز به جمع بندی نرسیدیم که چه کسی از فهرست خارج شود اما جان واریو قطعا از اول فصل برای ما بازی می کند. باید قلعه نویی برگردد و در جلسه با او همه چیز را مشخص کنیم. این مسئله به کادر فنی بستگی دارد و همانطور که می دانید من در کار فنی دخالت نمی کنم چون هنوز هیچ کاری را انجام نداده ایم می گویند قلعه نویی مدیرعامل است.»

جان واریو: نمی خواهم نیم فصل بیرون بنشینم

فابیو جان واریو بعد از امضای قراردادش به خبرنگاران گفت تلاش می کند در ترکیب اصلی باشد.

شایعه شده که قرارداد دو ساله می بندی و نیم فصل اول بازی نمی کنی.

- قراردادی که من امضا کردم یک ساله بود. آقای فتح الله زاده در این مورد چیزی به من نگفت. هنوز قراردادم را در هیئت فوتبال ثبت نکرده ام ولی به هیچ عنوان حاضر نیستم یک نیم فصل بیرون بنشینم.

استقلال هافبک های زیادی دارد. به نیمکت نشینی در این تیم فکر کرده ای؟

- من تمام بازیکنان استقلال را می شناسم و رابطه خوبی با آنها دارم. همه ما می توانیم در کنار هم بازی کنیم. تمام تلاشم را در تمرینات می کنم که در ترکیب اصلی تیم به میدان بروم.

احساست از اینکه دوباره با قلعه نویی کار می کنی چیست؟

- خوشحالم که می توانم بار دیگر با او کار کنم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. قلعه نویی مربی بسیار بزرگی است. من دو بار با استقلالی که او هدایت آن را برعهده داشت به عنوان قهرمانی لیگ رسیده ام.

پیش بینی ات از نتیجه استقلال در این فصل چیست؟

- استقلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است. مطمئنا با حضور قلعه نویی هم در لیگ نتیجه بسیار خوبی خواهیم گرفت و هم در آسیا می توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج