۲۷۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همه دردسرهای کار با افخمی

۱۰ دغدغـه نفیسـه روشـن، بازیگـر سینـمـا و تلـویزیـون که این روزها در سریالی به کارگردانی علیرضا افخمی مشغول به کار است.

همه دردسرهای کار با افخمی

همه دردسرهای کار با افخمی

5 کیلومتر تا بهشت

این سریال کار آقای علیرضا افخمی است. هم کارگردانی و هم نویسندگی آن با ایشان است و من در این سریال بازی می‌کنم. این نقش فکرم را خیلی مشغول کرده، چون فیلمنامه هنوز کامل نیست و من نمی‌دانم که نقش فاطمه تا کجا خواهد رفت؛ اما به علت دینی که ایشان به گردن من دارند، این کار را پذیرفتم، بدون در نظر گرفتن مقدار نقش و در نظر گرفتن میزان دستمزد و مدت کار. آقای افخمی که بازنویسی نهایی سریال اغما را بر عهده داشتند، با پرورش دادن نقش پری باعث شدند که من به یک موقعیت عالی شغلی دست پیدا کنم. امیدوارم از پس این نقش خوب بربیایم و ایشان در پایان کار از من راضی باشند.


انتخاب فیلمنامه و پروژه جدید

فیلمنامه زیاد به دستم می‌رسد، اما انتخاب آنها کار ساده‌ای نیست. به‌خصوص تله‌فیلم‌ها که خیلی ضعیف هستند.
در سال حدود دو، سه تا تله کار می‌کنم. در انتخاب سریال‌ها هم نقش و هم کارگردان برایم خیلی مهم هستند.


دوستان خوبم، دلخور نباشید

خیلی سعی می‌کنم که دوستان صمیمی‌ام از دستم دلخور نباشند، چون گاهی چند هفته می‌شود که نمی‌توانم به آنها برسم و دیدارمان را تازه کنیم. پس سعی می‌کنم با SMS و تماس تلفنی به آنها بگویم که همیشه به یادشان هستم. حتی گاهی خواهش می‌کنم که سر فیلمبرداری بیایند. هم اینکه دیدارمان تازه می‌شود و هم آنها می‌بینند که من چقدر گرفتارم و کمتر گله می‌کنند.


طرح ترافیک و طرح زوج و فرد

خانه ما هم در طرح کلی است و هم زوج و فرد. خب پس من کی می‌توانم از ماشین شخصی استفاده کنم؟
فقط ساعت 7 به بعد؟ دفترهایی که برای قرارداد باید به آنها مراجعه کنم، 7 به بعد تعطیل هستند.
این خوشایند نیست. یه فکری بکنید لطفا و در آخر اینکه دنیای این روزای من پر از اتفاق‌های دوست‌داشتنی و روشن‌اند!


شادی‌هایمان را قسمت کنیم

کمک کردن به دیگران و رسیدگی به امور نیازمندان، برایم اهمیت زیادی دارد. دوست دارم در مراسم‌ خیریه حضور مستمر داشته باشم، اما برایم مقدور نیست. اما تا جایی که می‌توانم به دو، سه نفری که می‌شناسم کمک می‌کنم. ای‌کاش همه ما دغدغه نیازمندان را داشته باشیم.


خانه‌داری هم دنیایی دارد...

کمک کردن به مادرم در امور خانه‌داری را بسیار دوست دارم، اما وقت آن را ندارم. اگر شب‌کار باشم، روزها مشغول استراحت هستم و به‌عکس. پس زمانی نمی‌ماند که به مادرم کمک کنم. اما دنیای خانه‌داری هم دنیایی است. تا یکی، دو ساعت بیکار می‌شوم، سوال می‌کنم: مامان کاری نداری؟ غذا را من درست کنم؟ جارو بزنم؟ ولی مامانم اجازه کار به من نمی‌دهد؛ چون دل‌شان می‌خواهد زمان کمی که در خانه هستم، به امور شخصی خودم برسم.


چه جوری لباس بپوشم؟

همیشه به لباس پوشیدنم در جامعه فکر می‌کنم. وقتی می‌خواهم از خانه بیرون بروم، از همه اعضای خانواده در مورد لباس‌هایم نظر می‌پرسم. اگر همیشه رنگ روشن بپوشی، حرف و حدیث است. اگر زیادی تیره بپوشی، باز هم جای سوال است و اگر هر روز یک مدل بپوشی، حرف‌ها خیلی بیشتر می‌شود؛ چون احساس می‌کنم که برای بعضی‌ها الگو هستم، به ظاهرم و لباس‌هایم زیاد اهمیت می‌دهم تا جایی برای انتقاد باقی نماند.


هوای آلوده و شلوغی تهران

زیادی بیش از حد ماشین‌ها در خیابان‌ها آزارم می‌دهد. با وجود طرح ترافیک و طرح زوج و فرد، همه جا پر از ماشین است. من اصولا خودم یا از سرویس استفاده می‌کنم یا از آژانس و هیچ‌وقت قانون‌شکنی نمی‌کنم که داخل طرح ترافیک بروم یا اینکه روز فرد با ماشین زوج در خیابان‌ها به فکر کارهای شخصی‌ام باشم. اما نکته‌ای که یک کمی اعصاب مرا آرام می‌کند، اتوبان‌ها و گل‌کاری‌های فوق‌العاده شهر است. گلدان‌های زیبایی که شهرداری در گوشه و کنار شهر گذاشته، بسیار طرح جالبی است که باعث می‌شود کمی شاد شوم و روحیه بگیرم.


اتمام درس برادر کوچکم

تمام شدن درس برادر کوچکم یکی از دغدغه‌های هر روزه من است. مدام از او درباره نمراتش سوال می‌کنم و پیگیر درس‌هایش هستم. برادرم مسعود دانشجوست، اما دوست ندارد که در مورد رشته تحصیلی‌اش صحبت کنم. فقط بگویم خیلی برایم اهمیت دارد که زودتر درسش تمام شود.


ورزش، ورزش، باز هم ورزش

اغلب ساعات روز را در محل فیلمبرداری می‌گذرانم، پس زمان زیادی برای ورزش ندارم. اما سعی می‌کنم هر روز یا یک روز در میان برای پیاده‌روی به باشگاه انقلاب بروم. اگر سه روز پیاده‌روی نکنم، عصبی و خسته می‌شوم. دوست دارم وقت کنم که به سالن بروم و به صورت مداوم ورزش کنم. این دغدغه همیشگی من است... ورزش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج