اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۱۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گزارش کیکر از وضعیت هافبک تیم ملی ایران

آینده مبهم دژاگه در ولفسبورگ

نشریه معتبر کیکر در گزارشی به بررسی وضعیت اشکان دژاگه در تیم فوتبال ولفسبورگ پرداخته است.

خبرگزاری فارس: نشریه کیکر در تازه‌ترین شماره خود که روز دوشنبه (امروز) منتشر شد، در گزارشی به تشریح وضعیت اشکان دژاگه در تیم ولفسبورگ پرداخت. براساس این مقاله بازیکن ۲۶ ساله ایرانی پس از بازگشت به تمرینات آماده‌سازی، باید تلاش زیادی کند که موقعیت خود را نزد «گرگ‌ها» (لقب ولفسبورگ) حفظ کند.

در این گزارش آمده است: ‌اشکان دژاگه در جلسات آماده‌سازی اردوی «اوست‌زه» حضور نداشت اما در هفته جاری پس از پشت سر گذاشتن حضور در اردوی تیم ملی ایران و سپری کردن تعطیلات تابستانی به تمرینات بازمی‌گردد. او در شرایطی در پایان فصل گذشته از ولفسبورگ به اردوی ایران رفت که یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار ولفسبورگ بود.

آینده مبهم دژاگه در ولفسبورگ

دژاگه در فصل گذشته ۳ گل زد و ۱۰ پاس گل داد. با این حال در روزهای آینده ستاره‌ای به تیم بازخواهد گشت که در شرایط کنونی آینده‌اش مشخص نیست. قرارداد او با باشگاه یک سال دیگر به اتمام می‌رسد که این اتفاق برای بازیکنی که شاگرد فلیکس ماگات است، بهترین شرایط را فراهم نمی‌کند. ماگات ۵۸ ساله کسی است که وقتی ستاره ‌ای با این مشخصات داشته،‌ او را مقابل افکار عمومی تحت فشار قرار می دهد.

این نشریه سپس نظر ماگات را در مورد آینده شغلی دژاگه جویا شده و چنین پاسخ شنیده است: وقتی بازیکنی در ولفسبورگ قراردادش فراتر از پایان فصل آینده نیست، کار سخت‌تری نسبت به بقیه خواهد داشت. او باید تلاش کند و با این شرایط کنار بیاید. من به عنوان مسئول فنی به بازیکنانی که دورنمای قوی‌تری دارند، بیشتر مجال خودنمایی می‌دهم.

کیکر افزود:‌ ماگات با این جملات برای بازیکنانی همچون یان پولاک (۳۱ ساله،‌ خوزه (۳۲ ساله) یا آلکساندر مادلونگ (۳۰ ساله)‌ که قرارداد‌شان مثل دژاگه سال آینده پایان می‌یابد، دورنمایی خاص ترسیم کرده است. کمتر کسی تصور می‌کرد دژاگه که از سال ۲۰۰۷ عضو ولفسبورگ است و سال گذشته نیز قراردادش را تمدید کرد، در ردیف بازیکنان ذکر شده از نظر ماگات قرار گیرد.

این نشریه ادامه داد: دژاگه تحت مربیگری ماگات، به عنوان بازیکنی هجومی در نقش بال راست برای تیم به میدان رفت و بازیکنی ثابت در ترکیب شد. او در این نقش بهترین دوران حضورش را تجربه کرد و ماگات هم از این ستاره دو رگه رضایت داشت اما یک موضوع هنوز مشخص نشده که چرا تا این لحظه قراردادش را تمدید نکرده است.

این نشریه از قول ماگات چنین نوشته است: هنوز نمی دانم دلیلش چیست. شاید چون تاکنون مذاکراتی صورت نگرفته است.

این نشریه سپس از قول گزارشگر خود افزوده است: یک نکته روشن است و آن این که در بال راست، ولفسبورگ اکنون با دو تازه‌وارد همچون ایویکا اولیچ ۳۲ ساله و واکلاو پیلار ۲۳ ساله، عرصه رقابت را گسترش داده است. میدان برای رقابت بیشتر که البته فشار را خود به خود بر ستاره ایرانی افزایش می دهد. در آینده باید در جناحی که دژاگه بازی می کند، نام ویرینیا ۲۶ ساله را نیز به عنوان یک رقیب دیگر در نظر گرفت چرا که این ستاره پرتغالی پس از ماه‌ها تحمل مصدومیت، به تمرینات بازخواهد گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج