adexo3
۲۸۲۹۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاهش دمای تهران و اغلب مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام کاهش محسوس دما در غالب مناطق کشور از اختلال تردد در برخي جاده‌هاي تهران و ۱۰ استان خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام کاهش محسوس دما در غالب مناطق کشور از اختلال تردد در برخي جاده‌هاي تهران و ۱۰ استان خبر داد.

فريبا گودرزي گفت: امروز در اکثر مناطق کشور به جز سيستان و بلوچستان بارندگي را خواهيم داشت. شدت بارش‌ها براي استان‌هاي واقع در سواحل درياي‌خزر، کهگيلويه و بويراحمد، بوشهر، فارس، نيمه‌شمالي کرمان، خراسان‌ شمالي، خراسان‌رضوي و ارتفاعات البرز مرکزي خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسي افزود: بارش برف در استان‌هاي خراسان‌شمالي، خراسان‌ رضوي، خراسان‌جنوبي، بخش‌هاي از استان يزد، ارتفاعات فارس، کرمان، تهران، البرز، قزوين، گيلان و مازندران سبب اختلال در تردد جاده‌هاي کوهستاني مي‌شود. همچنين امروز بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق در استان‌هاي فارس، بوشهر و بخش‌هايي از استان کرمان و هرمزگان منجر به آب‌گرفتگي معابر و طغيان رودخانه‌ها مي‌شود.

اين کارشناس در ادامه پيش‌بيني‌هاي سازمان هواشناسي گفت: سامانه بارشي فردا بتدريج از مرزهاي‌شرقي کشور خارج مي‌شود. فردا در استان‌هاي هرمزگان، سيستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب خراسان جنوبي بارش‌ها شديد است.

گودرزي افزود: براي دو روز آينده در غالب مناطق کشور وزش باد را داريم که وزش باد در استان‌ هاي واقع در شمال‌غرب، غرب، دامنه‌هاي البرز، جنوب‌شرق و شرق کشور مي تواند در برخي از ساعات شديد باشد. همچنين از بعداز ظهر امروز نفوذ جريان سرد را از عرض هاي کشور داريم و در غالب مناطق کشور بويژه نيمه شمالي هوا سردتر مي شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد.

وي گفت: آسمان تهران نيمه ابري تا ابري است که امروز در پاره اي نقاط بارش باران و براي ارتفاعات استان بارش برف و در بعضي ساعات وزش باد شديد را داريم که براي روزهاي يکشنبه و دوشنبه پديده غالب براي استان تهران وزش باد است و حداکثر دماي امروز پايتخت ۱۰ درجه بالاي صفر است که در يکي دو روز آينده هوا در تهران نيز سردتر مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج