adexo3
۲۹۲۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جدايي احتمالي در نيم فصل

شرايط استقلال براي انتقال جباري به النصر

مديرعامل باشگاه استقلال ضمن تاييد پيشنهاد باشگاه النصر امارات براي جذب مجتبي جباري گفت: در صورت موافقت امير قلعه نويي، با شرايطي که مدنظر ماست به جباري اجازه جدايي مي‌دهيم.

خبرگزاری مهر: مديرعامل باشگاه استقلال ضمن تاييد پيشنهاد باشگاه النصر امارات براي جذب مجتبي جباري گفت: در صورت موافقت امير قلعه نويي، با شرايطي که مدنظر ماست به جباري اجازه جدايي مي‌دهيم.

علي فتح‌الله‌زاده در خصوص پيشنهاد رسمي باشگاه النصر امارات براي انتقال مجتبي جباري به اين باشگاه و همچنين پيشنهادات باشگاه‌هاي قطري به پژمان منتظري و فريدون زندي ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايط باشگاه‌هاي اماراتي با باشگاه‌هاي قطري فرق مي‌کند. در فوتبال قطر بازيکنان ايراني شديدا افت مي‌کنند و درحال حاضر ما نگران هستيم که اين افت براي آندرانيک تيموريان هم پيش بيايد.

وي در همين خصوص افزود: در باشگاه‌هاي اماراتي اما شرايط بازي بازيکنان ايراني بهتر است و فوتبال آن بازيکنان تحت نظارت بيشتري از سوي مربيان ايراني قرار دارد.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: در حال حاضر دعوتنامه رسمي از باشگاه النصر امارات براي انتقال مجتبي جباري به اين باشگاه به دست ما رسيده و قرار است امروز سه شنبه پاسخ اماراتي‌ها را به صورت رسمي بدهيم.

وي درخصوص پاسخ رسمي باشگاه استقلال به باشگاه النصر در خصوص انتقال مجتبي جباري اظهار داشت: اگر اين پيشنهاد رسمي از يک باشگاه قطري بود پاسخ ما به طور قطعي منفي بود اما پاسخ ما براي انجام مذاکره با مسئولان باشگاه النصر امارات مثبت است. ما بايد ببينيم که مسئولين باشگاه النصر تحت چه شرايطي و در چه مقطع زماني جباري را مي‌خواهند.

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: در اين خصوص با مسئولان باشگاه النصر طي هفته جاري مذاکره کرده و پاسخ نهايي خود را در رابطه با انتقال جباري به اين باشگاه آخر اين هفته و يا حداکثر اوايل هفته بعد خواهيم داد.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: ما نمي‌خواهيم مسائلي که بر سر انتقال فرهاد مجيدي در فصل قبل به وجود آمد و باعث دلخوري هواداران شد، اين بار در خصوص مجتبي جباري پيش بيايد بنابراين پيشنهاد باشگاه النصر را با دقت و وسواس خاصي بررسي کرده و تمام موارد را براي مذاکره با اماراتي‌ها در نظر مي‌گيريم.

وي با تاکيد براينکه امير قلعه نويي بايد نظر نهايي را در خصوص حفظ و يا انتقال مجتبي جباري به باشگاه النصر بدهد، گفت: اصلي‌ترين شرط ما براي باشگاه اماراتي مربوط به مقطع زماني است که آنها مي‌خواهند مجتبي جباري به اين باشگاه منتقل شود. ما فقط در صورتي با اين انتقال موافقت مي‌کنيم که در پايان نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر صورت گيرد.

فتح‌الله‌زاده افزود: به نظر مي‌رسد که اماراتي‌ها نيز اين مقطع زماني را براي انتقال جباري در نظر گرفته‌اند. البته اين موضوع در مذاکره مستقيم ما با مسئولان باشگاه النصر مشخص مي‌شود اما بازهم تاکيد مي‌کنم که در اين خصوص سرمربي تيم بايد نظر نهايي را بدهد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص پيشنهادات باشگاه‌هاي قطري براي جذب برخي از بازيکنان اين تيم گفت: ما چند پيشنهاد رسمي از باشگاه‌هاي قطري براي انتقال بازيکناني مانند پژمان منتظري و فريدون زندي داشتيم که پاسخ منفي قطعي به اين پيشنهادات داديم و همانطور که گفتم مخالف انتقال بازيکنان ايراني به ليگ قطر هستيم، حتي اگر اين پيشنهاد براي بازيکني مانند مجتبي جباري باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین0361

      خداحافظ آقای حاشیه.....!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج