اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کفاشیان گفت:

اراکی‌ها نخواهند، نفت در تهران می ماند

رییس فدراسیون فوتبال گفت که این فدراسیون مالک هیچ باشگاهی نیست و هرگز تیمداری نخواهد کرد.

علی کفاشیان درباره سقف قرارداد و انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر موضع فدراسیون فوتبال و آخرین وضعیت تیم های ملی صحبت کرد.

کفاشیان درباره بحث انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر گفت: فدراسیون فوتبال مالک هیچ باشگاهی نیست و تیمداری نمی کند، اما برای انتقال یک تیم از شهری به شهر دیگر یک سری ضوابط وجود دارد که فدراسیون به آنها نظارت می کند. زمانی که صاحبان یک تیم قصد داشته باشد تیمی را انتقال دهند همه شرایط باید بررسی شود و مقصد انتقال هم باید شرایط پذیرش و تیمداری را داشته باشد. اگر این شرایط وجود داشته باشد فدراسیون فوتبال مخالفتی با انتقال نخواهد داشت، اما اگر این شرایط که براساس ضوابط فیفا و ای اف سی وجود نداشته باشد انتقال غیرممکن می شود.

وی درباره شرایط انتقال گفت: این ماجرا باید به صورت کلان نگاه شود؛ چرا که برخی باشگاه ها که تیم هایشان قرار است منتقل شوند واقعا نمی توانند تیمداری کنند و این مساله بسیار مهمی است. همانطور که گفتم باید استان مقصد شرایط لازم را براساس معیارهای فیفا و AFC داشته باشد. ما این مساله را بررسی کرده ایم و درباره باشگاه نفت تهران که گفته شده قرار است به اراک منتقل شود، نامه ای به ما رسیده بود که هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان مرکزی قصد تیمداری ندارند و این کمی شرایط را مبهم کرده است. البته باز هم شرایط را بررسی خواهند کرد و اگر انتقال در مقصد بدون مشکل باشد و شرایط تیمداری و سخت افزاری و زیرساختی وجود داشته باشد. فدراسیون فوتبال با آن انتقال موافقت خواهد کرد.

کفاشیان درباره وضعیت مس سرچشمه گفت: فعلا تصمیم گرفته اند تیم در استانشان بماند و در حال آماده شدن برای کسب شرایط لازم حضور در لیگ برتر است. باید دید که در روزهای آینده این شرایط میسر خواهد شد یا نه. اما به نظر می رسد که این تیم در کرمان بماند. موضع کلی فدراسیون فوتبال در مورد انتقال تیم ها این است که فوتبال ضربه نخورد و بازیکنان بلاتکلیف نمانند و این ربط بسیاری به مدیران و باشگاهداران دارد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره سقف قرارداد گفت: سقف قرارداد باید رعایت شود و فدراسیون و سازمان لیگ با جدیت این کار را پیگیری خواهند کرد که هیچ کس بالاتر از سقف قرارداد نگیرد و با همه تخلفات برخورد خواهد شد و قراردادها با بازیکنان زیرذره بین قرار خواهند گرفت و اجازه نمی دهیم کسی از سقف بیشتر بگیرد و در این باره فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم تمهیدات لازم را اندیشیده اند.

کفاشیان درباره شکایت از ناظر بحرینی به فیفا گفت: فعلا منتظر پاسخ فیفا هستیم و آنها هنوز جوابی به ما نداده اند اما پیگیر هستیم.

وی در پایان درباره وضعیت تیم های ملی گفت: تیم های ملی برنامه هایشان را به خوبی پیش می برند و در همه رده ها کار در حال انجام است. تیم ملی فوتبال ساحلی در حال برگزاری اردوهایش برای آمادگی در جام جهانی فوتبال ساحلی است. تیم ملی فوتسال هم که به تازگی از تورنمنت چین بازگشته، تیم نوجوانان هم روند آماده سازی را پیش گرفته است. از فردا هم اردوهای استعدادیابی تیم جوانان آغاز خواهد شد و تیم امید هم آخر در اردو به سر می برد و برای بازی مقابل عراق خودش را آماده می کند. تیم ملی بزرگسالان هم که اردوی اتریش را در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری برنا
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج