adexo3
۳۰۱۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپانيا قهرمان تكواندوی المپيک شد

رقابت‌هاي تكواندو بازي‌هاي المپيك ۲۰۱۲ لندن با قهرماني تيم اسپانيا و قرار گرفتن ايران و گابن به صورت مشترك در مقام دهم به پايان رسيد!

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌هاي تكواندو بازي‌هاي المپيك ۲۰۱۲ لندن با قهرماني تيم اسپانيا و قرار گرفتن ايران و گابن به صورت مشترك در مقام دهم به پايان رسيد!

در رقابت‌هاي تكواندوي المپيك ۱۲۸ تكواندوكار از ۶۳ كشور حضور داشتند كه در پايان چهار روز برگزاري اين رقابت‌ها در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان، تيم اسپانيا با كسب يك مدال طلا و دو نقره قهرمان شد.

تيم چين با يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز در جاي دوم ايستاد. تيم‌هاي ملي كره جنوبي و تركيه به صورت مشترك هر كدام با يك طلا و يك نقره در جاي سوم قرار گرفتند.

در اين رده بندي تيم ايران و گابن هر كدام با يك نقره به صورت مشترك در مكان دهم قرار گرفتند. در رقابت‌هاي تكواندو ۲۱ كشور موفق به مدال آوري شدند.

تيم‌هاي انگليس، ايتاليا، آرژانتين، صربستان و فرانسه بالاتر از ايران در اين رده بندي قرار گرفتند.

تيم تكواندو ايران با سه نماينده (دو نفر در مردان و يك نفر در زنان) در بازي‌هاي المپيك حاضر بود كه در وزن ۶۸ ـ كيلوگرم محمد باقري معتمد مدال نقره گرفت، در وزن ۸۰ ـ كيلوگرم يوسف كرمي به مقام هفتم دست يافت و سوسن حاجي پور در وزن ۶۷ ـ كيلوگرم زنان در مكان يازدهم قرار گرفت.

بامداد امروز (يكشنبه) رقابتهاي تكواندو در دو وزن پاياني برگزار شد كه در وزن ۸۰ + كيلوگرم مردان كارلو ملفتا از ايتاليا قهرمان شد. آنتوني اوبما از گابن نقره گرفت. رابليس از كوبا و ژيائو از چين مشتركا سوم شدند.

در وزن ۶۷ + كيلوگرم زنان مانديچ از صربستان طلايي شد. آنه كارولين از فرانسه دوم شد، آناستازيا از روسيه و اسپنوزا از مكزيك به صورت مشترك در جايگاه سوم قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج