adexo3
۳۰۴۳۰۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تهران بارانی می شود

امروز تا روز شنبه هفته آینده، با استقرار سامانه کم‌فشار در شمال کشور افزایش دما همراه با وزش باد شدید جنوبی به ویژه در سواحل غربی خزر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان و به شکل پراکنده در کرمان و جنوب خراسان جنوبی و شرق هرمزگان، شرایط آب و هوایی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد است.

امروز تا روز شنبه آتی، با استقرار سامانه کم‌فشار در شمال کشور افزایش دما همراه با وزش باد شدید جنوبی به ویژه در سواحل غربی خزر پیش‌بینی می‌شود.

از امشب با ورود سامانه بارشی دیگری از غرب کشور موجب خواهد شد روز جمعه نیمه غربی کشور تحت تأثیر این سامانه قرار بگیرد که پیامد آن ابرناکی، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

روز شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و این بارش‌ها محدود به پاره‌ای از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی زاگرس می‌شود.

امروز بعدازظهر و فردا در استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که احتمال وقوع گردوغبار نیز دور از انتظار نیست.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه است؛ همچنین روز شنبه هفته آتی آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات با بارش پراکنده خواهد بود.

در ۲۴ ساعت آینده استان‌های همدان با دمای ۱ درجه بالای صفر، کرمان با دمای ۲ بالای صفر سردترین شهرهای کشور و استان‌های هرمزگان با دمای ۲۹ درجه بالای صفر و خوزستان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.

کاربران همچنین می توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی از این اینجا مطالعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج