adexo3
۳۰۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۲ ایرانی در بین ۵۰۰ دانشمند برتر جهان

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: از مجموع ۵۰۰ دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند که هر دو داروساز هستند.

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: از مجموع ۵۰۰ دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند که هر دو داروساز هستند.

سید حمید خوئی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بزرگداشت روز ملی داروساز که هر سال همزمان با زادروز حکیم فرزانه و داروساز محمد زکریای رازی در ۵ شهریور برگزار می‌شود و همزمانی این مراسم با برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، امسال یازدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با محور داروسازی و چشم‌اندازی آینده از ۱۸ تا ۲۰ شهریور در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: از آنجایی که برنامه‌های توسعه کشور در تمام علوم تا سال ۱۴۰۴ در حال اجرایی شدن و عملیاتی شدن است، هدف ما از برگزاری همایش امسال انجمن علمی داروسازان ایران توجه به وضعیت داروسازی در ایران با نیم نگاهی به وضعیت داروسازی در جهان با جزئیات و نگرشی عمل گرایانه است تا بتوان تصویر کامل و جامعی از وضعیت داروسازی ایران به عنوان جزئی از نظام سلامت کشور در سال ۱۴۰۴ را ارائه کرد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب داروسازی در کشور به لحاظ علم و دانش و همچنین صنعت داروسازی افزود: وضعیت داروسازی در حال حاضر در کشور بسیار خوب است و به لحاظ علمی از ۵۰۰ دانشمند برتر دنیا دو تن ایرانی هستند که هر دو داروساز است و میزان تولید مقالات در عرصه داروسازی و شیمی بالاترین میزان در سطح کشور است.

خوئی تصریح کرد: این کنگره دارای ۱۸ امتیاز بازآموزی غیرمدون بوده و کلیه داروسازان عمومی و متخصص و نیز پزشکان در آن حضور خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شنگووووول110

      پس من چی شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج