adexo3
۳۰۶۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلال، پرسپولیس و ملوان اسپانسر ندارند

در حالی که پنج هفته از شروع لیگ برتر می گذرد، استقلال، پرسپولیس و ملوان هنوز نتوانسته اند برای پیراهنشان اسپانسر پیدا کنند.

استقلال، پرسپولیس و ملوان اسپانسر ندارند

تماشا: در حالی که پنج هفته از شروع لیگ برتر می گذرد، استقلال، پرسپولیس و ملوان هنوز نتوانسته اند برای پیراهنشان اسپانسر پیدا کنند. معمولا تیم ها پیش از شروع فصل از پیراهن هایشان رونمایی می کنند و در آنجا معلوم می شود که اسپانسر روی پیراهن تیم هات برای یک فصل کدام شرکت ها هستند ولی جالب است که در ایران نه تنها این اتفاق نمی افتد، بلکه لیگ هم شروع می شود و تیم ها اسپانسری روی پیراهنشان ندارند.

در حالی استقلال و پرسپولیس هنوز نتوانسته اند برای پیراهن هایشان اسپانسر پیدا کنندکه در فصل نقل و انتقالات گرانترین خریدها را بین تمام تیم های لیگ برتری کرده اند و پیش بینی می شود با این اوضاع برای پرداخت مطالبات بازیکنان خود دچار مشکل شوند.

صلاحی مقصر است؟

بعد از اینکه علی فتح الله زاده در پست مدیرعاملی استقلال ابقا شد، علی صلاحی مسئول مذاکره با اسپانسر برای استقلال شد. او در آن زمان ادعا کرد که برای استقلال اسپانسر 9 میلیارد تومانی پیدا می کند ولی هر چه زمان جلو رفت، بیشتر معلوم شد که ادعای او فقط در حد یک حرف بوده است.


بعد از این ماجرا قرار شد فتح الله زاده برای استقلال اسپانسر پیدا کند. او اعلام کرد که اسپانسر جلوی پیراهن استقلال باید برای هر بازی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به این باشگاه بپردازد و دو اسپانسر پشت پیراهن باید برای هر بازی ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان به این باشگاه بدهند که با این حساب استقلال باید برای هر بازی ۵۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد.

استقلال چندی پیش در این زمینه با یک شرکت کره ای هم مذاکره کرده بود که البته به توافق نرسید. البته پشت پیراهن استقلال تبلیغ بانک رفاه و بازار مبل ایران درج شده است ولی جلوی پیراهنش خالی است که نشان می دهد قیمت های مد نظر آنها منطقی نیست.

سردار بدون پشتوانه مالی؟

اما عجیب ترین تیمی که هنوز نتوانسته برای خود اسپانسر پیدا کند پرسپولیس است. این تیم با بازیکنان میلیاردی که اول فصل گرفت چشم تمام رقیبان را خیره کرد ولی جالب است که هنوز در پیدا کردن اسپانسر روی پیراهن ناموفق بوده است.

این در حالی است که گفته می شود محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس با یک شرکت واردات بنز، بی ام و و پورشه رابطه نزدیکی دارد و همه منتظر بودند که این شرکت به عنوان حامی اول پرسپولیس در این فصل معرفی شود. با این حال این اتفاق نیفتاد و در عین تعجب این تیم هم اکنون اسپانسری ندارد. البته کمی بعید است که رویانیان بدون پشتوانه مالی این خریدها را کرده باشد.

هدایتی و تبلیغ استیل آذین

از وقتی هدایتی ۷۰ درصد سهام ملوان را خریداری کرد، همه طرفداران این تیم خیالشان راحت شد که دیگر چیزی به نام مشکل مالی سراغ این تیم نخواهد آمد. او با پول های زیاد خود بازیکنان خوبی مثل مازیار زارع و پژمان نوری را خرید ولی هنوز نتوانسته اسپانسری برای پیراهنش پیدا کند.

البته پشت پیراهن این تیم نا استیل آذین که مالک آن خود هدایتی است درج شده است و بعید نیست که اگر اسپانسری برای این تیم پیدا نشود، نام استیل آذین به عنوان حامی مالی اصلی این تیم جلوی پیراهن ملوان درج شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج