۳۱۴۵۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فصل بهار در خانه بمانید

یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی به افرادی که آلرژی فصلی دارند توصیه کرد، در فصل بهار تا حد امکان در محیط‌های بسته بمانند.

خبرگزاری ایسنا: یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی به افرادی که آلرژی فصلی دارند توصیه کرد، در فصل بهار تا حد امکان در محیط‌های بسته بمانند.

دکتر سید حمیدرضا مرتضوی با اشاره به شروع گرده افشانی گلها و گیاهان با آغاز فصل بهار، گفت: گرده‌های گیاهان بسیار ریز و سبک است و حتی می‌توانند تا ۲۰۰ کیلومتر دورتر از محل گرده افشانی با باد جابجا شوند.

وی افزود: در فصل بهار میزان گرده‌های گیاهان در هوا افزایش می‌یابد و به همین علت افرادی که آلرژی فصلی دارند در این فصل با تشدید علائم بیماری خود مواجه می‌شوند.

مرتضوی اظهار کرد: عمده علائم ایجاد شده در این افراد سرفه، عطسه، التهاب بینی، انسداد بینی، کیپ شدن بینی همراه عطسه، خارش چشم‌ها و گوش‌ها و التهاب چشمی است.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در همین راستا توصیه می‌شود افرادی که آلرژی فصلی دارند در فصل بهار بیشتر در محیط‌های بسته بمانند و به محیط‌های باز و دامن طبیعت نروند.

مرتضوی تصریح کرد: این افراد همچنین باید در و پنجره‌های منزل را بسته نگه دارند و چنانچه نیاز دارند به بیرون از منزل بروند، باید حتما از ماسک استفاده کنند.

وی توصیه کرد: ماسک مورد استفاده حتما باید فیلتردار باشد و از عینک دودی نیز در کنار آن استفاده شود، زیرا برخی گرده‌ها به دلیل ریزی بیش از حد از طریق چشم هم می‌توانند وارد بدن شوند.

این فوق تخصص آلرژی افزود: افراد در صورت تشدید علائم آلرژی باید به پزشک مراجعه کنند، زیرا استفاده از داروهای آنتی هیستامین و برخی داروهای استنشاقی می‌تواند حال آنها را بهتر کند و این داروها حتما باید با تجویز پزشک استفاده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج