اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نادر مرادی دومين طلايی ايران شد

نادر مرادی با بالای سر بردن وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی به مدال طلای پارالمپیک لندن رسید. مرادی در حرکات اول و دوم وزنه‌های ۱۹۲ و ۱۹۶ را مهار کرد اما در حرکت سوم در پرس وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی ناکام ماند.

خبرگزاری مهر: وزنه بردار دسته ۶۰- کیلوگرم ایران موفق به کسب دومین مدال طلای کاروان "دلوار" در بازی‌های پارالمپیک لندن شد تا این کاروان بعد از مدال طلای جلیل باقری به دومین مدال زرین در روز سوم بازی‌ها دست یابد.

نادر مرادی با بالای سر بردن وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی به مدال طلای پارالمپیک لندن رسید. مرادی در حرکات اول و دوم وزنه‌های ۱۹۲ و ۱۹۶ را مهار کرد اما در حرکت سوم در پرس وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی ناکام ماند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پارالمپیک لندن بعد از مرادی، "ایفانی ناجوفور" از نیجریه با حدنصاب ۱۸۸ دوم شد و "یانگ" از چین با مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی به مدال برنز رسید.

جلیل باقری در ماده پرتاب چکش به مدال طلای پارالمپیک لندن دست یافته بود. کاروان ایران تا کنون دو مدال طلا توسط جلیل باقری (پرتاب وزنه) و نادر مرادی (وزنه برداری) و یک برنز توسط ساره جوانمردی (تیراندازی) به دست آورده است.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از ۸ تا ۱۸ شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با ۷۹ ورزشکار جانباز و معلول در ۱۳ رشته ورزشى (۱۰ رشته جانبازان و معلولان و ۳ رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج