اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۹۷۶
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

پرسپولیسی ها دنبال هافبک دفاعی جدید

کئون جون از لیست پرسپولیس خارج می شود

مصدومیت کئون جون، بازیکن کره ای باعث شده که به احتمال زیاد نام این بازیکن از لیست پرسپولیس خارج شود.

کئون جون از لیست پرسپولیس خارج می شود

هفت صبح: مصدومیت کئون جون، بازیکن کره ای باعث شده که به احتمال زیاد نام این بازیکن از لیست پرسپولیس خارج شود. بعد از مصدومیت سوسا پرسپولیسی ها با مشکل هافبک دفاعی روبرو هستند و خیلی امیدوار بودند حضور این بازیکن کره ای بتواند مشکلات این تیم را حل کند ولی روز گذشته معادلات فنی این تیم به هم ریخت.

کئون جون در تمرینات روز گذشته پرسپولیس مصدوم شد و پرسپولیسی ها حالا با مشکل جدید دیگری روبرو شده اند. گفته می شود که این بازیکن یک ماه شرایط مسابقه ندارد و به احتمال زیاد قرارداد او با پرسپولیس فسخ خواهد شد. قراردادی که حدود دو هفته پیش در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شده ولی مجوز بازی کردنش صادر نشده بود.

کئون جون از لیست پرسپولیس خارج می شود

شهبازی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ روز گذشته گفت که هنوز قرارداد این بازیکن و مدارکش به سازمان لیگ نیامده و به همین دلیل مجوز بازی کردن او صادر نشده است.

البته ظاهرا دیگر نیازی به گرفتن مجوز بازی این بازیکن نیست چون پرسپولیسی ها قصد کار با این بازیکن نیست چون پرسپولیسی ها قصد کار با این بازیکن را ندارند. یکی از مدیران پرسپولیس که نمی خواست نامش فاش شود در این باره گفت: «دیگر نیازی به گرفتن مجوز بازی برای کئون جون نیست. او در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده و ظاهرا تا مدتی طولانی نمی تواند بازی کند. به همین دلیل مدیران به احتمال زیاد قرارداد او را فسخ و بازیکن جدید دیگری را جذب می کنند. پرسپولیس نیاز به هافبک دفاعی دارد و ما نمی توانیم منتظر کئون بمانیم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا مدارک این بازیکن را به سازمان لیگ نفرستادند تا مجوز بازی این بازیکن را بگیرند، هم گفت: «ما قرارداد این بازیکن را ثبت کرده ایم. چه مدرکی لازم است که به سازمان لیگ بفرستیم؟ فدراسیون مدت هاست که با پرسپولیس مشکل دارد و آنها با این حرف ها دنبال بهانه جویی هستند. البته من باز هم می گویم که به احتمال زیاد قرارداد او فسخ می شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج