adexo3
۳۲۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هنداونه های دربسته و شیرین!

خرید های موفق نقل و انتقالات

اگرچه استقلال و پرسپولیس قسمت زیادی از منابع بزرگ مالی خود را صرف خریدهای ناموفق کرده اند، اما تیم های شهرستانی با توجه به قدرت مالی محدودشان، خریدهای بهتری داشته اند.


خرید های موفق نقل و انتقالات






تماشا: با گذشت هشت هفته از لیگ برتر، دیگر مشخص شده که چه تیم هایی خریدهای موفقی داشته اند و چه تیم هایی پول خود را هدر داده اند. اگرچه استقلال و پرسپولیس قسمت زیادی از منابع بزرگ مالی خود را صرف خریدهای ناموفق کرده اند، اما تیم های شهرستانی با توجه به قدرت مالی محدودشان، خریدهای بهتری داشته اند. نکته قابل توجه اینجاست که از بین خریدهای خوب لیگ سه بازیکن خارجی وجود دارند که نشانه می دهد کم کم سطح کیفی بازیکنانی که به ایران می آیند رشد می کند.

خرید های موفق نقل و انتقالات


رحمان احمدی - از سپاهان به سایپا

آماده ترین دروازه بان لیگ بعد از دو سال نمایش درخشان، بالاخره کی روش را راضی کرد که چشم از گردان و فروزان ببندد و او را در لیست خود قرار دهد. عملکرد چشمگیر احمدی باعث شده که تیم جوان سایپا از مدعیان جدی قهرمانی نیم فصل باشد. از دست دادن این گلر برای سپاهانی ها خیلی گران تمام شده تا جایی که گفته می شود نویدکیا کاپیتان تیم با مدیرعامل سپاهان بر سر این انتقال مشاجرات لفظی هم داشته است.

سعید دقیقی - از شهرداری به سایپا

با اینکه سال گذشته شهرداری تبریز به لیگ یک سقوط کرد، ولی سعید دقیقی در انتهای فصل از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر بود و در کنار حاج صفی، سلطان پاس گل لیگ یازدهم لقب گرفت. دقیقی این فصل هم در همین چند هفته ابتدایی نشان داده که مدیران سایپا در خرید او اشتباه نکرده اند. دقیقی گل پیروزی سایپا مقابل استقلال و آلومینیوم را زده و نقش پررنگی در جایگاه فعلی سایپا داشته است. او دو گل هم در هفته هشتم برای نارنجی ها زد.

پژمان نوری - از الامارات به ملوان

ملوانی ها برای جذب نوری تلاش چندانی نکردند. شاید انتقال نوری آسان ترین نقل و انتقال یک بازیکن ملی پوش در تعطیلات تابستانی بود. کاپیتان انزلی چی ها در میانه های فصل گذشته خبر داده بود که قصد بازگشت به ملوان را دارد. حتی زمانی که ملوان مشکلات مدیریتی و اسپانسرینگ داشت و اوضاع مالی در این تیم بد بود، پیشنهادهایی از پرسپولیس و تراکتور برای جذب او مطرح شداما نوری در انزلی ماند. او در یکی از بهترین فرم های آمادگی بدنی اش بازی های درخشانی را به همراه ملوان انجام داده. نوری تا اینجا یک گل زده، دو پاس گل داده و یک پنالتی گرفته است.

دیوید ویرکوم - از شیرین فراز به صبا

بازی درخشان این جوان کامرونی مقابل پرسپولیس نام او را بر سر زبان ها انداخت. بازیکنی که با قیمت پایین به لیگ برتر آمد و فراتر از پولی که بابت او هزینه شده بازی کرده است. در سالی که هجوم بازیکنان بی کیفیت برزیلی و پرتغالی به لیگ همه را کلافه کرده است، مدیران صبا این اشتباه را مرتکب نشدند و بازیکن خارجی خود را از لیگ یک خریدند، جایی که ویرکوم رد آن به خوبی امتحان خود را پس داده بود.

دیه گو ماکسیمو - از ایرانجوان به فجر

این مدافع بلندقامت هم از سری خریدهای موفقی است که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند. در سه بازی که او به طور کامل در ترکیب فجر بوده، این تیم تنها یک گل خورده است. ماکسیمو همان بازیکنی است که در بازی پرسپولیس وقتی به زمین آمد، جریان بازی عوض شد و شاگردان یاوری توانستند اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم بزنند. همه این آمار برای بازیکنی است که گفته می شود با قیمت کمتر از 100 میلیون به فجر آمده است.

رادومیر جالوویچ - از آمکارپرم روسیه به سپاهان

انتقادات زیادی متوجه کرانچار بود که با خروج بازیکنانی مثل سزار و جان واریو قدرت تهاجمی سپاهان کم شده است اما مهاجم جایگزین آنها با نمایش جالب توجه خود نشان داد که دست کمی از برونو سزار ندارد. جالوویچ در چهار هفته ابتدایی لیگ سه گل زد و یک ضربه به تیر کوبید تا به همه منتقدان کرانچار نشان دهد که این مربی لااقل در پیدا کردن مهره های ارزان و با کیفیت خارجی مهارت زیادی دارد.

نکته: در بررسی عملکرد این بازیکنان، بازی های شب گذشته (شنبه 25 شهریور) لحاظ نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج