۳۳۱۰۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هوای خنک و بارش‌ بهاری تا اواسط هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با طبیعی خواندن شرایط تندری و ناپایدار جوی در فصل بهار از وقوع سیلاب در برخی استان‌ها در روز آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با طبیعی خواندن شرایط تندری و ناپایدار جوی در فصل بهار از وقوع سیلاب در برخی استان‌ها در روز آینده خبر داد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان این مطلب که به سبب افزایش سرعت وزش باد روی عراق طی امروز و فردا پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان پیش‌بینی می‌شود، افزود:جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از شرایط مخرب جوی، اقدامات احتیاطی لازم توسط هموطنان و سازمان‌های اجرایی به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه این موج در حال گذر است و شرایط تندری و ناپایدار امروز (شنبه اول خرداد) کمابیش در بخش‌های شرقی، ارتفاعات البرز، مازندران، شرق استان تهران برقرار است، اضافه کرد: بعد از گذر موج، شرایط پایدار در کشور ایجاد می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه تا روز دوشنبه سوم خرداد، هوای خنک‌تری را نسبت به هفته قبل تجربه خواهیم کرد و از روز سه‌شنبه ۴ خرداد به بعد افزایش دما را خواهیم داشت، گفت: در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده (۳ تا ۵ خرداد) در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز، بارش‌های بهاری را در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد خواهیم بود.

بنابراطلاعیه سازمان هواشناسی،طی امروز رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید به شرح زیر پیش بینی می شود:

شنبه ۹۵/۳/۱ در استانهای مازندران ، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ،نیمه شرقی تهران، شمال سمنان و نیمه شرقی یزد و کرمان.

در این شرائط در دره های کوهستانی پرشیب احتمال وقوع سیلهای ناگهانی، برخورد صاعقه بویژه در مناطق کوهستانی، وقوع شرائط تندری (توفانی) و رگبارهای موقت شدید با پتانسیل آبگرفتگی و تگرگ وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج