جاباما
۳۳۳۲۵۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دسترسی به قلیان فقط با یک پیامک

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال سیگار با اشاره به اینکه ۳ درصد دختران و کمتر از ۱۲ درصد پسران دانشجوی سال اول رشته پزشکی سیگار و قلیان می‌کشند، گفت: هم اکنون به راحتی می‌توان در کمتر از چند دقیقه و با یک تماس تلفنی و یا زدن اس ام به راحتی قلیان کشید.

خبرگزاری تسنیم: محمد رضا مسجدی - دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال سیگار در همایش «زنان و دخانیات» به ترویج مصرف قلیان و دخانیات در بین دانشجویان پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: سه درصد دختران و کمتر از ۱۲ درصد پسران دانشجوی سال اول رشته پزشکی سیگار و قلیان می‌کشند که این آمار برای دانشجویان سال هفتم پزشکی در دختران ۸ درصد و در پسران به بیش از ۲۰ درصد می‌رسد.

محمد رضا مسجدی در همایش «زنان و دخانیات» که در هفته بدون دخانیات برگزار شد، در ادامه افزود: اگر در رابطه با وضعیت استعمال مواد دخانی در بین زنان جامعه زودتر به راه حلی نرسیم، متاسفانه در آینده باید منتظر عواقبی غیر قابل جبران باشیم.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح دانشگاه بدون دخانیات ادامه داد: متاسفانه استعمال سیگار در بین دانشجویان ما نگران کننده است. البته تا کنون اقداماتی نیز توسط وزارت بهداشت و وزارت علوم در این زمینه صورت گرفته است. که امید است لزوم اجرای آن به صورت سراسری در تمام مراکز آموزشی ما انجام شود.

مسجدی استعمال دخانیات در کشور را خطر جدی تلقی کرد و با اشاره به ترویج مصرف قلیان در کشور، افزود: متاسفانه نسل جوان به خصوص دختران از قلیان به عنوان تفریح استفاده می‌کنند که این موضوع نگرانی‌های جدی را به بار آورده است. در حال حاضر به راحتی می‌توان در کمتر از چند دقیقه و با یک تماس تلفنی و یا زدن اس ام به راحتی قلیان کشید.

وی درباره مصرف دخانیات در کشور آمریکا گفت: در سال ۱۹۶۸ میلادی در آمریکا ۵۲ در صد مردان و ۱۸ درصد زنان سیگار مصرف می‌کردند که با مبارزه ۶۰ ساله در زمینه مبارزه با مواد دخانی، موفق شدند این درصد را به نصف برسانند.

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در خاتمه وضعیت مصرف دخانیات در کشور را نگران کننده دانست و متذکر شد: همه افراد جامعه اعم از خانواده‌ها، رسانه و مسؤلان امر باید با همکاری و همدلی در جهت رفع این معضل بر آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الناز

      با این ایراد گرفتنهای مردم و بد نگاه کردنها و بهرکاری که خانمها انجام میدن خانمها هم مجبورن برای آروم نکردن خودشون سراغ قیلون برن هرکاری که انجام میدن از نظر مردم عیب و ایرادی داره پس باید چیکار کنند قهوه خونه ها ک برای خانم ها ناجوره مجبورن بادوستاشون تو خونه ی قیلونی چاق کنند و دورهم دوساعتی پیش هم باشن

    • بدون نام

      خوب شما بگین جوونا چیکار کنن، بخواد بره دوردور باید بنزین لیتری هزارتومن بزنه ، بخواد بره مسافرت خرج سنگین ، پدر مادر پولدارم نداره بره اسکی ورزشای اینجوری . ولی قلیون با پنج تومنم میشه جمش کرد . تفریحی کم خرج که همه میتونن انجام بدن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج