adexo3
۳۴۵۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روزهای احسان حدادی در آمریکا

احسان حدادی در روزهایی که در آمریکا به سر می برد، فرصت را مغتنم شمرده وبه جز پیگیری کارهای مربوط به پیدا کردن مربی خارجی اش کارهای دیگری هم انجام می دهد.

روزهای احسان حدادی در آمریکا

تماشا: نایب قهرمان المپیک که در آمریکا به سر می برد بر سر مزار مرحوم جلال کشمیری، رکورددار سال های نه چندان دور آسیا رفت و ادای احترام کرد

احسان حدادی در روزهایی که در آمریکا به سر می برد، فرصت را مغتنم شمرده وبه جز پیگیری کارهای مربوط به پیدا کردن مربی خارجی اش کارهای دیگری هم انجام می دهد.

احسان نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک به همراه امین نیکفر، پرتابگر وزنه ایرانی که ساکن آمریکاست، به آرامگاه مرحوم جلال کشمیری، رکورددار سال های نه چندان دور آسیا رفت و ادای احترام کرد.

مرحوم کشمیری، اولین پرتاب کننده دیسک ایران است که توانست دیسک را بالای 60 متر پرتاب کند. احسان پس از حضور سر مزار این ورزشکار ایرانی، احساسش را در چند جمله نوشته و در سایت شخصی اش گذاشته است: «من مطمئنم روح مرحوم کشمیری هم از اینکه من به عنوان یک ایرانی توانستم به آرزوی او و همه دوومیدانی کاران ایران جامه عمل بپوشانم، شاد است.»

مرحوم جلال کشمیری از اسطوره های پرتاب دیسک ایران بوده و ایشان رکورددار پرتاب دیسک آسیا و قهرمان پرتاب دیسک و قهرمان پرتاب وزنه بوده اند.حدادی همچنین در مراسمی به ملاقات مربی سابق پرتاب های تیم ملی دوومیدانی ایران، آقای زندی رفت.

روزهای احسان حدادی در آمریکا

حدادی: شاید با شرط اشمیت برای تمرین کردن در آمریکا موافقت کنم

احسان حدادی امروز به دیدن ولفگانگ اشمیت، مربی آلمانی در یکی از شهرهای آمریکا می رود.

قرار است نایب قهرمان المپیک امروز حرف هایش را با اشمیت بزند. شاید او همین امروز با شرایط این مربی برای تمرین کردن در آمریکا موافقت کند.

احسان که هدف اصلی اش از سفر به آمریکا و شرکت در فستیوال بزرگ پرتاب ها در این کشور را پیدا کردن یک مربی بزرگ خارجی اعلام کرده بود، در آمریکا مانده است تا تکلیفش روشن شود. به جز اشمیت مربی آلمانی که ساکن آمریکاست و در این کشور مربیگری هم می کند، حدادی با چند مربی دیگر صحبت کرده و حتی با آنها تمرین هم کرده است.

اما احسان حدادی از بی نتیجه بودن مذاکرات و تمرین زیر نظر آنها به فارس می گوید: «با چند مربی که در این جشنواره حضور داشتند، صحبت هایی انجام داده ام. حتی با آنها چند جلسه هم تمرین کرده ام، اما شیوه و تکنیک آنها تفاوت زیادی با من دارد. به همین دلیل نمی توانم با آنها کار کنم.»

پس از مطرح شدن موضوع مربی آلمانی و شرایط او برای تمرین دادن در آمریکا به احسان، افشین داوری رئیس فدراسیون گفته بود همه چیز درباره این مربی به بازگشت حدادی به ایران موکول می شود.

او گفته بود باید شرایط تمرینی خوبی برای احسان فراهم شود و ایرانی ها باید صحبت های مربی آلمانی و حرف های حدادی را هم بشنوند. نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک درباره دیدار امروزش با اشمیت و صحبت با او می گوید: «هنوز با اشمیت ملاقاتی نداشته ام و تنها از شروطش مطلع شده ام. قرار است روز دوشنبه (امروز) در شهری که اشمیت زندگی می کند، به ملاقاتش بروم و با او صحبت های لازم را انجام دهم. اوبرای کار کردن شرایطی دارد. یکی از آنها هم این است که باید در محل زندگی او تمرین کنم. شاید اگر شرایطی فراهم شود، با شرط او موافقت کنم اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام. اول باید با او صحبت کنم و کارش را ببینم. اصلا شاید نتوانستیم با یکدیگر کار کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج