اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۵۴۱
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

هنگامی که به بهانه سالگرد یازده سپتامبر، «تری جونز» کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا بخشی از فیلم موهن «برائت از مسلمانان» را پخش کرد، با خشم مقدس مسلمانان مواجه شد.

خبرگزاری فارس: هنگامی که به بهانه سالگرد یازده سپتامبر، «تری جونز» کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا بخشی از فیلم موهن «برائت از مسلمانان» را پخش کرد، با خشم مقدس مسلمانان مواجه شد.

در این شرایط هر مسلمانی سعی کرد به گونه‌ای انزجار خود را از این اقدام هتاکانه نشان دهد، در انگلیس نیز کمپینی به نام «إن شاء الله» با حضور جوانان مسلمان تشکیل شده است که در سراسر این کشور به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

ماه گذشته مردم لندن شاهد پخش و توزیع رایگان قرآن کریم با ترجمه انگلیسی در سطح شهر بودند که جوانان مسلمان مقیم لندن، کتاب آسمانی خود را همراه با بسته‌های فرهنگی درباره دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) به طور رایگان به عابران تقدیم می‌کردند.

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

این جوانان با تأکید بر اینکه فعالیت فرهنگی آن‌ها مبتنی بر توصیه خداوند است که استفاده از روش‌های منطقی و عقلی در دعوت به دین اسلام را سفارش می‌کند، توزیع رایگان قرآن مجید در لندن را شیوه جدیدی برای تبلیغ دین اسلام می‌دانند، چرا که خداوند می‌فرماید: «ادْعُ إِلِى سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ»؛ با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‏اى] که نیکوتر است مجادله نماى در حقیقت پروردگار تو به [حال] کسى که از راه او منحرف شده داناتر و او به [حال] راه‏یافتگان [نیز] داناتر است.

این اقدام جوانان مسلمان لندنی در حالی صورت می‌گیرد که توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) خشم میلیون‌ها مسلمان را در سراسر جهان بر انگیخته بود و اینک مسلمانان در پایتخت یک کشور غربی بر آن شدند از شیوه جذب و برخورد عاقلانه برای خنثی کردن رفتارهای نابخردانه و ضد اسلامی صهیونیست‌ها نهایت استفاده را ببرند.

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

چرا که آنها اعتقاد دارند همان گونه که خداوند در قرآن کریم فرموده است: «مَّثَلُ الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ کَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی کُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ»، به زودی ثمره اقدام خود را مشاهده خواهند کرد و خیل کثیری از افراد دارای فطرت‌های پاک به دین اسلام خواهند گروید و توطئه دشمنان اسلام به سنگ خواهد خورد.

جملاتی بر لباس‌های متحدالشکل این جوانان نقش بسته است که حس کنجکاوی بینندگان را بر می‌انگیزد، بر روی لباس آن‌ها نوشته شده است: «میلیون‌ها نفر آن را خواندند، میلیون‌ها نفر آن را از حفظ کرده‌اند، به راستی چرا این افراد به آن علاقه دارند؟!».

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

جوانان بدون توجه به شرایط آب‌ و هوایی لندن بعد از اقامه نماز جماعت با اشتیاق به کار خود ادامه‌ می‌دهند و هنگامی که ثمره کار خود را مشاهده می‌کنند، سر از پا نمی‌شناسند.

چرا که اظهارات برخی افراد هنگام دریافت و مطالعه قرآن ترجمه شده، خود گویای این مسئله است، به عنوان مثال «ریچارد» -از ایالت یورکشایر که در شمال انگلستان زندگی می‌کند- هنگامی که قرآن را مطالعه کرد، به آن‌ها گفت: من واقعاً با قرآن شگفت‌زده شده‌ام، بدون شک قرآن، جالبترین کتابی است که تا کنون خوانده‌ام.

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

«ام احسان» نیز درباره بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر که قرآن کریم را تبلیغ می‌کند، از دیدن آن‌ها بسیار شگفت‌زده شده است و می‌گوید: هنگامی که کلمه «سبحان الله» را در بیلبورد بیرمنگام دیدم، اشک در چشمانم جمع شد، از اینکه عده‌ای این کار را انجام می‌دهند، بسیار مسرور هستم و سعی خواهم کرد که به این پروژه کمک مالی کنم و خداوند به بانیان آن جزای خیر عطا کند.

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

در سطح شهر بیلبورد‌هایی وجود دارد که در آن بینندگان را به نشانی سایتی اینترنتی راهنمایی می‌کند که می‌توانند با ثبت‌نام در آن ترجمه انگلیسی قرآن را به صورت رایگان دریافت کنند، به طوری که کمپین «إن شاء الله» در آگوست سال ۲۰۱۰، ۶ هزار مصحف با هزینه ۲۰ هزار یورو، نوامبر همان سال، ۱۲ هزار مصحف با هزینه ۴۰ هزار یورو، ماه آوریل ۲۰۱۱، ۲۵ هزار جلد از مصحف آسمانی با بار مالی ۷۵ هزار یورو، همچنین در نوامبر سال ۲۰۱۱، ۱۲ هزار کتاب قرآن با هزینه ۳۵ هزار یورو به صورت رایگان در انگلیس توزیع کرده است.

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

اقدام جالب مسلمانان لندن برای تبلیغ +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      فهم و شعور به این میگن...

    • بدون نام

      ایول بهتون ایول خدا پشت و پناهتون

    • بدون نام

      تبلیغ با عمل هست نه با شعار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا اینکار به نظر شما شعاره یا عمل؟

    • زهرا

      مسلمون به شما میگن نه به ما که هنوز سر ساده ترین مسائل مثل حجاب،با خودمون کنار نیومدیم

    • بدون نام

      کاشکی یک عکس از حالت قیام نمازشون میذاشتی برترین جون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو عکس اول موقع نماز سرپا هستن، فقط چون از پشت سره متوجه نشدی

      • مسعود

        اگه میخوای بدونی ، اهل سنت هستن، همینجوریش هم معلومه دیگه

      • بدون نام

        که چی بشه؟

      • بدون نام

        این منفی ها یعنی چی. مگه حالت قیام چی داره.

    • رها

      آفرین به غیرتشون

    • پارسا

      ایوالله دمشون قییژبه این میگن مسلمون

    • می می

      چرا با کفش نماز میخونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • الی

        در فرهنگ اهل تسنن با کفش نماز خواندن ایراد نداره

    • fatima

      واقعا ایول دارن؛آفرین

    • الی

      وقتی دارن به عقایدمون توهین می کنن دیگه اهل تسنن و شیعه فرقی نمیکنه
      دشمن هم قصدش فقط تفرقه ایجاد کردنه
      اهل بیت ما هم به اتحاد خیلی تاکید کردن
      واقعا کارشون عالیه امیدوارم هر لحظه در کارشون موفق تر عمل کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج