۳۴۶۸۵
۵۱۳۹
۵۱۳۹
پ

آماری از مهاجمان مدعی و گل نزن استقلال!

آرش برهانی سرعتی و گلزن، امین منوچهری قد بلند و سرزن، میلاد میداودی تکنیکی و شوتزن و سیاوش اکبرپور جنگنده و گلساز. خط حمله استقلال را روی کاغذ می توان با بهترین کلمات توصیف کرد ولی آنها درون زمین کاری انجام نمی دهند.

آماری از مهاجمان مدعی و گل نزن استقلال!

تماشا: آرش برهانی سرعتی و گلزن، امین منوچهری قد بلند و سرزن، میلاد میداودی تکنیکی و شوتزن و سیاوش اکبرپور جنگنده و گلساز. خط حمله استقلال را روی کاغذ می توان با بهترین کلمات توصیف کرد ولی آنها درون زمین کاری انجام نمی دهند.

مهاجمان استقلال هنوز بعد از 11 بازی، تعداد گل های استقلال را دو رقمی نکرده اند و این یعنی استقلال فقط بیشتر از مس، گهر و پرسپولیس گل زده. 5 گل از 9 گل زده استقلال را مهاجمان زده اند یعنی این مربع قدرتمند - البته روی کاغذ - هر 421 دقیقه یک بار گل زده اند.

آماری از مهاجمان مدعی و گل نزن استقلال!
آرش برهانی

3 گل ویک پاس گل در 700 دقیقه بازی

بهترین گلزن استقلال که در ابتدای فصل مدام از نداشتن موقعیت های گل گله می کرد. برهانی بعدا این گله گذاری ها را در قبال مشکلات مالی ادامه داد. شماره 9 با وجود ثبت 100 گل در تاریخ لیگ برتر، همچنان مهاجم قابل اعتمادی نیست. او مقابل تراکتورسازی یک موقعیت مسلم گلزنی را وقتی بازی یک - صفر بود، از دست داد.


امین منوچهری

یک گل در ۳۳۰ دقیقه بازی

بعد از گذشت ۱۱ هفته، هنوز با جو استقلال آشنا نیست. توپ بین پاهایش گیر می کند و در ضد حملات تاثیرگذار نیست. یک گل زده که ۸ هفته از آن می گذرد. یک موقعیت تک به تک البته تحت فشار را هم مقابل تراکتورسازی از دست داد.


سیاوش اکبرپور

یک گل در 850 دقیقه بازی

بیشترین دقیقه حضور در میدان را بین مهاجمان استقلال دارد ولی فقط گل زده است. قلعه نویی وظیفه پاسوری را روی شانه سیاوش اکبرپور گذاشته، با وجود این، او هنوز پاس گل هم نداده. اکبرپور را در این فصل بیشتر در حال فریاد زدن بر سر بازیکن رقیب، بازیکن خودی و داور دیده ایم.


میلاد میداودی

یک پاس گل در ۲۲۵ دقیقه بازی

یک پاس گل در همان بازی اول به جان واریو داد و یک بار هم توپ را به تیر افقی دروازه آلومینیوم کوبید و تمام. در تمام بازی های بعدی یا به دلیل مصدومیت بازی نکرد و یا در ۴۵ دقیقه اول بدون انجام حتی یک حرکت یا ضربه ای داخل چارچوب تعویض شد. قلعه نویی در بازی با صنعت نفت، بازی تدارکاتی با مس و بازی با تراکتور به میداودی اعتماد کرد ولی شماره ۱۰ چه کار کرد؟ اصلا کاری کرد؟


نامجومطلق: هافبک ها مقصر هستند!

مجید نامجومطلق ضعف استقلال در گلزنی را به 4 عامل ارتباط می دهد. او می گوید: «خط هافبک استقلال به رغم جنس جور و داشتن همه نوع هافبک لازم و کافی برای فوتبال از تخریبی و بازی ساز تا فیزیکی و پاسور، هنوزدر خلق موقعیت برای مهاجمان موفق نبوده.

مهاجمان هنوز در زدن ضربات آخر دقت لازم را ندارند. به علاوه آنها بابت مقایسه شدنشان با فرهاد مجیدی که یک مهاجم 6 دانگ است، با فشار و استرس بازی می کنند. دلیل چهارم هم نداشتن تنوع تاکتیکی است. استفاده از یک راه برای گل زدن کار مدافعان حریف را آسان می کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج