اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۹۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ استعلام فدراسیون فردوسی پور را به دردسر میاندازد

حضور ناظران داوری در تلویزیون ممنوع است

برنامه ۹۰ از این هفته با مشکل بزرگی به نام کارشناس داوری مواجه است. فیفا جواب استعلام کمیته داوران را داده و اعلام کرده که ناظران و مدرسان داوری نمی توانند در برنامه های کارشناسی شرکت کنند.

حضور ناظران داوری در تلویزیون ممنوع است

تماشا: برنامه 90 از این هفته با مشکل بزرگی به نام کارشناس داوری مواجه است. فیفا جواب استعلام کمیته داوران را داده و اعلام کرده که ناظران و مدرسان داوری نمی توانند در برنامه های کارشناسی شرکت کنند. ماسیموبوسوکا، داور سابق سوئیسی و رئیس دپارتمان داوری فیفا به استعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال جواب داده است.

در این استعلام آمده است: «ناظران فدراسیون، مدرسان دوره های داوری و افرادی که به عنوان نماینده مسابقات در خدمت فدراسیون فوتبال هستند نمی توانند در برنامه های کارشناسی داوری رسانه های گروهی حضور پیدا کنند.»

این استعلام بیش از همه برنامه 90 و عادل فردوسی پور را با مشکل مواجه می کند. مهدی محمدنبی رئیس کمیته داوران چند هفته گذشته بخشنامه ای صادر کردکه ناظران داوری نمی توانند در برنامه 90 حضور پیدا کنند. بعد از این بخشنامه فریدون اصفهانیان در مصاحبه ای گفت تا زمانی که استعلام فیفا نیاید این بخشنامه را اجرا نمی کنند. به همین دلیل مسعود مرادی که ناظر و مدرس داوری است هفته گذشته توانست در برنامه 90 حاضر شود اما از این هفته هیچ کارشناسی اجازه حضور در این برنامه را نخواهد داشت.

فردوسی پور برای برنامه امشب با خداداد افشاریان صحبت کرده بود که با توجه به اتفاقات جدید بعید است او بتواند به قولش به مجری برنامه 90 عمل کند. با این حساب هیچ کدام از کارشناسان فعلی داوری نمی توانند در برنامه های کارشناسی حاضر شوند و نصیرزاده تنها کارشناسی است که نه مدرس و نه ناظر داوری است.

البته شنیده می شود که او هم قرار است به زودی به عنوان مسئول کمیته تدوین مقررات انتخاب شود و در این صورت او هم از میان گزینه های فردوسی پور خارج می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج