۳۵۱۴۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تداوم طوفان گرد و خاک در برخی استان‌ ها

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وقوع گرد و غبار در استان های زابل، قم، سمنان، مرکزی، قزوین، اصفهان و جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وقوع گرد و غبار در استان های زابل، قم، سمنان، مرکزی، قزوین، اصفهان و جنوب تهران خبر داد.

احد وظیفه، با اشاره به آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی امروز و فردا گفت: در استانهای ساحلی خزر ابرناکی، بارش باران وگاهی رعد و برق پیش بینی می شود همچنین از اوایل شب دوشنبه و طی روز سه شنبه با نفوذ توده هوای خنک از عرضهای شمالی، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و تشدید بارش و وزش باد شدید در استانهای گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: دریای خزر نیز از اواخر دوشنبه و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج می باشد ضمن اینکه در روز سه شنبه در استان خراسان شمالی نیز رگبار و ورعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وزش باد شدید در شمال غرب کشور

وی از وزش باد شدید، رگبار، باران و گاهی رعد و برق در برخی نقاط شمال غرب و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خبر داد.

وظیفه گفت: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و طوفان گردوخاک و در استانهای قم، سمنان، مرکزی، جنوب تهران، البرز، قزوین و اصفهان باد نسبتا شدید و گردوخاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود همچنین خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج می باشند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهارنظر کرد: آسمان تهران نیز در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱و۲۲ تیرماه صاف همراه با وزش باد دربعدازظهر و افزایش ابر همراه خواهد بود همچنین حداقل و حداکثر دمای تهران در روز دوشنبه ۳۸ و ۳۴ درجه سانتی گراد و در روز سه شنبه ۳۷ و۳۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج