adexo3
۳۵۵۶۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آرش به لیل فرانسه می رود

برای آرش افشین فاصله نیمکت فولاد تا لیگ قهرمانان اروپا و بازی با بایرن مونیخ و والنسیا تنها دو ماه بود. افشین بعد از مدتی مصدومیت و نیمکت نشینی، این روزها دوباره تبدیل به همان مهاجمی شده که افشین قطبی را وادار کرد تا او را به جام ملت های آسیا ببرد.

آرش به لیل فرانسه می رود

تماشا: برای آرش افشین فاصله نیمکت فولاد تا لیگ قهرمانان اروپا و بازی با بایرن مونیخ و والنسیا تنها دو ماه بود. افشین بعد از مدتی مصدومیت و نیمکت نشینی، این روزها دوباره تبدیل به همان مهاجمی شده که افشین قطبی را وادار کرد تا او را به جام ملت های آسیا ببرد.

این مهاجم در روزهایی که فولاد اوج گرفته، یکی از زهردارترین بازیکنان این تیم است. او در بازی با فجر سپاسی یک گل استثنایی زد و در هفته قبل مقابل صبا هم یک ضربه به تیر زد و دو موقعیت خطرناک ایجاد کرد.

بازی او در فولاد در این چند هفته کاملا به چشم می آمد، طوری که حتی اعتماد کی روش را هم جلب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد. درخشش آرش افشین پای او را به لیگ فرانسه باز کرده است. لیل فرانسه که در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ و والنسیا همگروه است برای به خدمت گرفتن مهاجم جوان ایرانی با فولاد خوزستان به توافق رسیده و به احتمال فراوان به زودی آرش افشین را با لباس لیل خواهیم دید.

افشین درباره توافق با لیل به تماشا می گوید: «پیشنهاد خوبی از لیل دارم و بعد از بازی تیم ملی برابر ازبکستان قراردادم را با این تیم نهایی خواهم کرد.»

آرش به لیل فرانسه می رود

او بازگشتش به روزهای اوج را مدیون فرکی می داند: «خدا را شکر مصدومیتم کاملا برطرف شده و این مسئله باعث شده با تمام توان بازی کنم. ابتدای فصل به خاطر مصدومیتی که داشتم افتی فاحش داشتم اما با صحبت هایی که آقای فرکی با من داشت به مرز خودباوری رسیدم و این مسئله را مدیون آقای فرکی هستم.»

شایعاتی شنیده می شد که مذاکره افشین با این باشگاه فرانسوی حقیقت ندارد و فقط بازارگرمی است اما آرش درباره جزئیات توافق و نحوه مذاکرات با لیل می گوید: «من نیازی به بازار گرمی ندارم زیرا همه کاملا از من شناخت دارند. بعد از بازی با صبا بود که در یک جلسه تمرین آنها شرکت کردم که اتفاقا مورد تایید سرمربی این تیم هم قرار گرفتم. توافقات اولیه صورت گرفته و بعد از بازی تیم ملی برابر ازبکستان به فرانسه خواهم رفت تا تکلیفم را روشن کنم.»

سال گذشته هم آرش از چند تیم داخلی لیگ برتر پیشنهاد داشت اما در فولاد ماند: «از استقلال و تراکتورسازی پیشنهاد داشتم اما قسمت نبود از فولاد جدا شوم اما برای پیشرفت خودم هم که شده به پیشنهاد لیل جواب مثبت خواهم داد زیرا این تیم اکنون در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد و یکی از تیم های بزرگ اروپاست.»

حسین ابن قاسم سرپرست فولاد هم در مورد حضور آرش افشین در تمرینات تیم لیل فرانسه می گوید: «از مدتی قبل این باشگاه فرانسوی خواستار حضور افشین در تمرینات خود شده بودند و سرانجام قرار شد بعد از بازی ما با صبای قم او به فرانسه برود و به مدت ۱۰ روز در تمرینات تیم شرکت کند. زمانی که افشین در فرودگاه امام خمینی بود متوجه شدیم که او به تیم ملی دعوت شده و از کی روش خواستیم تا به وی اجازه دهد به فرانسه برود اما کی روش اجازه غیبت این بازیکن در تمرینات تیم ملی را نداد و فقط اجازه تا تا روز یکشنبه در تمرینات نباشد. ما هم با باشگاه لیل صحبت کردیم و قرار شد افشین به مدت دو روز در تمرینات باشد که اتفاقا همین دو روز هم این بازیکن مورد توجه کادر فنی لیل قرار گرفته است و قرار شد بعد از بازی تیم ملی او دوباره به فرانسه برود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج