اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۷۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آپیا: همیشه در دربی ها گل می زنم

آپیا نیامده، از مدیر برنامه هایش راجع به دربی تهران سوال می کرد. فیض بخش هم از حساسیت های بازی با استقلال و حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی می گفت

آپیا: همیشه در دربی ها گل می زنم

تماشا: تیتر این مصاحبه، جذاب ترین بخش گفت و گوی خبرنگار تماشا با استفان آپیاست. او نیامده، از مدیر برنامه هایش راجع به دربی تهران سوال می کرد. فیض بخش هم از حساسیت های بازی با استقلال و حضور 100 هزار نفری هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی می گفت و از محبوب شدن بی اندازه یک بازیکن خارجی دیگر به نام ایمون زاید به خاطر هت تریک در این بازی در میان پرسپولیسی ها صحبت می کرد. حرف هایی که شروع اولین مصاحبه آپیا با رسانه های ایرانی بود:

«از نظر من مهمترین و بهترین دربی دنیا بازی بوکا جونیوروز و ریورپلات است. وقتی قرار است این بازی در آرژانتین برگزار شود، همه چیز شما را دیوانه می کند البته دربی پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد در صربستان هم واقعا بازی جالبی است اما بلگردا یک دربی مهم دیگر هم دارد که من در آن بازی کرده ام. ستاره سرخ - وویودینا. من در 6 ماهی که در وویودینا بودم، یک گل زدم که آن یک گل هم در همین دربی بود و خوشبختانه ما آن بازی را 2- یک بردیم.»

آپیا با هیجان ادامه می دهد و تاکید می کند که او در دربی های مهم دیگری هم گل زده: «زمانی که در ترکیه بودم و برای فنرباغچه بازی می کردم، در مهمترین دربی این کشور و بازی با گالاتاسرای، دو بار به آنها گل زدم. در برشا هم که بودم، یک گل به آتلانتا زدم. کلا من در دربی ها همیشه گل زده ام. این را هم می دانم که با توجه به پست بازی ام، این اتفاق کمی عجیب است اما خیلی دوست دارم در پرسپولیس هم این تجربه برایم تکرار شود و بتوانم هواداران را خوشحال کنم.»

آپیا: همیشه در دربی ها گل می زنم

هافبک سابق تیم های یوونتوس و فنرباغچه از اولین حضورش در ورزشگاه درفشی فر هم راضی است. او کمپ تمرینی پرسپولیس را مجموعه خوب و استانداردی توصیف می کند: «به نظر من این کمپ کوچک و زیباست. وقتی برای اولین بار وارد آن شدم، واقعا احساس خوبی داشتم.»

آپیا از اولین برخوردش با بازیکنان و هواداران پرسپولیس هم راضی است: «آنها خیلی برخورد خوبی با من داشتند. سرمربی تیم هم استقبال دوستانه ای از من داشت. می توانید از مدیر برنامه هایم بپرسید که چند پیشنهاد از دبی و قطر داشتم. پیشنهاداتی که تک تک شان از نظر مالی خیلی بهتر از پرسپولیس بودند اما من دوست نداشتم جایی بازی کنم که هواداران در آن هیچ ارزشی برای فوتبال قائل نیستند. به همین دلیل بعد از اینکه پیشنهاد حضور در ایران و باشگاه پرسپولیس به من شد، خیلی سریع قبول کردم به کشور شما بیایم چون می دانستم برای بازی های تیمی مثل پرسپولیس که یکی از محبوب ترین تیم های آسیاست، در هر بازی هزاران نفر به ورزشگاه می آیند. من به خاطر آنها به ایران آمده ام، چون فوتبال بدون تماشاگرانش هیچ مفهومی ندارد.»

اوگنه نوویچ: آپیا تست بدنی و پزشکی می دهد، نه فنی

تکلیف بسته شدن قرارداد تا چند روزدیگر مشخص می شود. در این میان برخی از رسانه ها این شایعه را مطرح کرده اند که این بازیکن سرشناس غنایی قرار است در پرسپولیس تست فنی بدهد و بعد از تایید ژوزه با تیم قرارداد ببندد اما بریتا اوگنه نوویچ، مدیر برنامه های مشهور آپیا بعد از شنیدن این موضوع، با ناراحتی می گوید: «قرار نیست استفان تست فنی بدهد. او فقط برای اینکه حسن نیتش را به باشگاه بزرگ پرسپولیس نشان بدهد، حاضر شده چند جلسه کنار تیم تمرین کند تا سرمربی آمادگی بدنی اش را ببیند و بعد از آن با باشگاه قرارداد ببندد. فکر می کننم مطرح کردن این حرف ها نه در شأن آپیاست، نه در شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس است که بخواهد سطح بازیکنش را پایین بیاورد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج