اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۸۰۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرد و غبار در راه تهران

امروز بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: امروز بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

بر اساس تحلیل آخرین داده ها ونقشه های پیش بینی یابی هواشناسی و امروز تا سه روز آینده برای مناطق شمال غرب کشور،سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی، پیش بینی می‌شود همچنین طی این مدت در ساعات بعد از ظهر در اوایل شب در استان های هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و فارس ابرناکی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

امروزدر ساعات بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید احتمال گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان وجود دارد.

امروز شرق تنگه هرمز و طی سه روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود.

*تهران امروز به ۳۹ درجه رسید

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: در شمال غرب کشور مثل دامنه های غرب کشور البرز وارتفاعات مرکزی به ویژه سواحل شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی در استان های آذربایجان غربی به ویژه نواحی شمالی آن وآذربایجان شرقی اردبیل، گیلان، مازنداران، گلستان و در ارتفاعات این استان ها بارندگی پیش بینی می شود، همین شرایط نیز برای جنوب و جنوب شرق کشور استان هایی مثل جنوب کرمان بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان در بخش هایی از هرمزگان و فارس به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی در پایان افزود: دمای هوای کشور به تدریج در اواسط هفته رو به کاهش خواهد بود و دمای تهران برای امروز در گرمترین ساعات به ۳۹درجه سانتی گراد می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج