adexo3
۳۶۱۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماجدی: او از لیست خارج نمی شود

اظهار نگرانی پزشک استقلال برای فابیو

ماجدی سرپرست استقلال می گوید جان واریو از لیست خارج نمی شود: «فابیو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه، باید تا ۴ هفته فیزیوتراپی کند.


اظهار نگرانی پزشک استقلال برای فابیو





تماشا :

ماجدی سرپرست استقلال می گوید جان واریو از لیست خارج نمی شود: «فابیو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه، باید تا ۴ هفته فیزیوتراپی کند. او به طور حتم با تمام توان تلاش می کند که زودتر به میدان برگردد و کادر فنی هم اعتقاد ویژه ای به توانمندی های جان واریو دارد. خارج کردن نام او هم از فهرست استقلال صحت ندارد. با نوروزی که صحبت می کردم گفت بدون جراحی مشکل جان واریو حل می شود. ما هم آرزو می کنیمکه اینگونه باشد. او می گوید با فیزیوتراپی جان واریو را می رسانم. اگر این اتفاق بیفتد که مشکلی نیست. ما نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. باید ببینیم چه پیش می آید.»


اظهار نگرانی پزشک استقلال برای فابیو

دکتر نوروزی هم درباره شرایط جان واریو می گوید: «وقتی به ایران رسیدم، صحبت های همکارانم را درباره فابیو شنیدم. من به این نتیجه رسیده ام که او ۴ تا ۶ هفته باید فیزیوتراپی کند. رباط این بازیکن صدمه دیده است اما اگر پارگی کامل نباشد در چنین مواقعی بازیکن می تواند با فیزیوتراپی به بازی ها برگردد. البته رباط او صدمه زیادی دیده است. شدت آسیب دیدگی من را نگران کرده اما باید صبر کرد و دید در نهایت چه می شود.»

معادلات جدید استقلال

معاینات اولیه نشان می دهد رباط صلیبی پای جان واریو مشکوک به پارگی است ولی این تشخیص فعلا مخفی نگه داشته شده. قرار است جان واریو ۴ هفته فیزیوتراپی کند و بعد از این مدت، نوروزی نظر نهایی اش را درباره این بازیکن بدهد و این یعنی بعد از گذشت این زمان احتمال دارد جان واریو نیاز به جراحی داشته باشد. اگر جان واریو رباط پایش را به تیغ جراحان بسپارد، فصل فوتبالی اش را باید تمام شده دانست. اگر جان واریو نیاز به جراحی داشته باشد، نام او از فهرست استقلال حذف می شود. با خروج او از لیست استقلال، آنها می توانند یک بازیکن خارجی جذب کنند، بازیکنی که شنیده می شود نامش ایگور کاسترو خواهد بود. با حضور این مهاجم برزیلی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد یک اتفاق دیگر هم می افتد. کاسترو یک مهاجم است که می تواند در جناحین هم بازی کند. به جز او، استقلال به دنبال عماد رضا هم هست و با حضور این دو نفر، رضا عنایتی از لیست خریدهای استقلال در نیم فصل حذف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج