۳۶۲۲۴۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ادامه گرد و خاک در سیستان و بلوچستان

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی نسب به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌ها طی روز آینده هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی نسب به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌ها طی روز آینده هشدار داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز برای برخی نقاط استان فارس، ارتفاعات زاگرس جنوبی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل شرقی دریای خزر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او تأکید کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد، برای البرز مرکزی و سواحل شرقی و مرکزی دریای خزر افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: طی سه روز آینده به دلیل افزایش سرعت وزش باد در شمال استان سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک در این مناطق رخ خواهد داد. همچنین طی همین مدت شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر به دلیل افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، در جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

او همچنین با اشاره به اخطاریه اخیر سازمان هواشناسی تأکید کرد: امروز در ارتفاعات هرمزگان و شمال و شرق فارس افزایش ابر و در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران طی روزهای آینده، گفت: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مرداد، کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۵ و ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: بعداز ظهر روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد، در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و وقوع سیلاب دور از انتظارنیست. از این‌رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، اقدامات و آمادگی لازم صورت گیرد.

وظیفه در پایان تأکید کرد: روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد، با افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط ایلام و خوزستان وقوع گرد وخاک سبب کاهش دید افقی وکیفیت هوا خواهد شد. شایان ذکر است که طی دو روز آینده، دربعضی ساعات در منطقه زابل نیز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم آذریان

      مسوولین بفکر زابل نیستند

    • مرتضی

      همه جا صحبت بارونه، زابل همیشه صحبت طوفان و گرد و خاکه، واقعا مسأله زابل تا این حد غیرقابل حله؟؟؟!!!

    • جوتیغ

      اقای دهمرده مردم را دریاب همین امروز دیره موج مهاجرت دوباره شروع شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج