اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۰۹۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رکوردشکنی ۱۳۰ ساله باران در مسکو

بیش از نیم روز بارش پیوسته و تند باران در مسکو و اطراف این شهر با بیش از ۹۲ میلی متر، سبب شد رکورد ۱۳۰ ساله ثبت شده بارندگی در پایتخت روسیه شکسته شود و اکنون نیز در باره تداوم این وضعیت به شهروندان هشدار داده شده است.

خبرگزاری ایرنا: بیش از نیم روز بارش پیوسته و تند باران در مسکو و اطراف این شهر با بیش از ۹۲ میلی متر، سبب شد رکورد ۱۳۰ ساله ثبت شده بارندگی در پایتخت روسیه شکسته شود و اکنون نیز در باره تداوم این وضعیت به شهروندان هشدار داده شده است.
در شبانه روز گذشته برابر با 120 درصد میانگین یکماهه در پایتخت روسیه باران باریده است که در طول 130 سال گذشته بی سابقه بوده و سبب بروز خسارت های زیاد و همچنین اختلال در ترافیک شهری شده است.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز (دوشنبه) در این باره اعلام کرد: در بسیاری از خیابان ها بویژه مناطق مرکزی پایتخت و جاده های ورودی تراکم خودروها به بالاترین هشدار ترافیکی یعنی 10 رسید که سبب بسته شدن مسیرهای زیادی برای ساعت های طولانی شد.

همچنین ده ها خودرو با سرنشینان گرفتار آب های انباشت شده در برخی معابر شهر مسکو شدند که با عملیات امدادگران۲۰۰ نفر از محل خارج شدند.

زیر آب رفتن 40 خانه نزدیک مسکو و همچنین برخی مناطق مرکزی شهر یاروسلاو در حومه پایتخت روسیه سبب شد ماموران برای امداد رسانی به محل اعزام شوند.

از سوی دیگر، اعلام شده است که پایتخت روسیه احتمالا در شبانه روز آینده نیز شاهد بارش باران تا بیش از ۷۰ میلی متر خواهد بود و هشدار لازم به مردم برای خطر آبگرفتگی و همچنین رانندگی در جاده های جنگلی داده شده است.

مسکو در بخش اروپایی روسیه یکی از پرباران ترین و پربرف ترین شهرهای این کشور است که بارش های مداوم و پرحجم در بسیاری از روزها سبب مختل شدن روند عادی زندگی و همچنین ایجاد مشکلات در تردد شهری می شود که در این مدت سازمان های امدادی در حالت فعالیت کامل قرار می گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحالشون
      اففففففرررررریییین
      مممممسسسسسکککککوووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج