۳۸۴۱۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قیمت واکسن آنفلوانزا در بازار

رییس سازمان غذا و دارو از ورود واکسن آنفلوانزا به کشور از مرداد ماه خبر داد و تزریق آن را به افراد در معرض خطر توصیه کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان غذا و دارو از ورود واکسن آنفلوانزا به کشور از مرداد ماه خبر داد و تزریق آن را به افراد در معرض خطر توصیه کرد.

دکتر رسول دیناروند در پاسخ به اینکه واکسن آنفلوانزا از چه زمانی به کشور وارد می‌شود، گفت: واکسن آنفلوانزا از مرداد ماه وارد کشور شده و به اندازه کافی هم در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز افرادی که به تزریق واکسن آنفلوانزا نیازمندند، به آن دسترسی دارند، افزود: بنابراین افرادی که نیازمند تزریق این واکسن هستند، اکنون تزریق برایشان انجام می‌شود و خوشبختانه هیچ مشکلی هم در این زمینه نداریم.

رییس سازمان غذا و دارو از کاهش قیمت این واکسن نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: قیمت واکسن آنفلوانزا در سال گذشته حدود ۲۶۰۰۰ تومان بود، در حالیکه که امسال قیمت آن به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

دیناروند همچنین توصیه کرد: البته باید توجه کرد که تزریق واکسن آنفلوانزا برای همه افراد ضروری نیست، بلکه این واکسن تنها برای جمعیتی که بیشتر در معرض خطر هستند، باید تزریق شود.

وی در همین راستا اظهار کرد: بر این اساس جمعیت در معرض خطر و نیازمند تزریق واکسن آنفلوانزا شامل افراد مسن و در عین حال افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، می‌شود و توصیه بر آن است که این افراد حتما واکسیناسیون را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج