adexo3
۳۸۵۵۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شمال امروز و فردا بارانی است

سازمان هواشناسی اعلام کرده است که از بعد از ظهر امروز در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود و این روند فردا نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد از ظهر امروز با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر و همراهی آن با شرایط ناپایدار تراز میانی جو، ابرناکی و بارش باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد درسواحل دریای خزر شروع شده و فردا یک‌شنبه نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد.

احد وظیفه افزود: روز دوشنبه به مقدار بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده می شود و در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و بخشهایی از شمال شرق کشور نیز رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گفته وی امروز شنبه از بعداز ظهر رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در گیلان و مازندران، فردا یکشنبه بارش پراکنده باران در اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات سمنان و پس‌فردا دوشنبه بارش باران در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز دراستان های قزوین، البرز، تهران و سمنان را شاهد خواهیم بود.

آن گونه که سازمان هواشناسی اعلام کرده است امروز در جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان ، شرق و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق وزش باد پیش بینی می شود. همچنین سواحل دریای خزر روز دوشنبه مواج خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج