۳۹۱۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هوای روزهای آخر تابستان آرام است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت : هوا در تمامی مناطق کشور تا روز دوم مهرماه آرام است و پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت : هوا در تمامی مناطق کشور تا روز دوم مهرماه آرام است و پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

مرتضی ضرابی با اشاره به اینکه هوای کشور در روزهای پایانی هفته آرام است، گفت: با وجود این هوای آرام فقط انتظار داریم در مناطق شرق و جنوب کشور درساعات بعدازظهر با رشد ابرها و رگبار و رعد و برق روبرو شویم.

وی گفت: در مناطق مرتفع خراسان جنوبی، بخش های جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات کرمان و شمال و شرق هرمزگان بعدازظهر امروز شرایط مناسبی برای رشد ابرها و رگبار و رعد و برق مهیا است.

ضرابی با اشاره به بارندگی ها دو سه روز اخیر در شمال کشور افزود: در روزهای آینده هوا در شمال کشور خوب خواهد بود و فقط قدری در میزان دمای هوا در شهرهای ساحلی دریای خزر در روزهای باقیمانده تا جمعه افزوده خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود از روز جمعه با شمالی شدن سوی جریانات هوا، از میزان دما در استان های ساحلی دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه کاسته شود.

کارشناس هواشناسی افزود: بارش ها نیز به تدریج از روز جمعه در استان های ساحلی دریای خزر آغاز می شود. ضمن آنکه در یکی و دو روز آینده پدیده غالب در کشور عمدتا وزش باد خواهد بود.

ضرابی درباره نقاطی که با پدیده وزش باد روبرو خواهند بود تصریح کرد: وزش باد به ویژه برای بخش هایی از خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان روی می دهد.

وی درباره هوای تهران نیز گفت: پیش بینی می شود هوای تهران امروز صاف و آفتابی باشد و در گرمترین ساعات دمای تهران به ۳۱ درجه بالای صفر برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیش بینی های متناقض انسان راکلافه میکنه کارشناسان زبده اجازه بدهند اهالی مناطق خصوصا شمالیهاوکردهای غیورمحلی خودشان باتجاربشان پیش بینی دقیقتری دارند باعث گمراهی نشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج