اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۲۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رکورد مسن ترین بازیکن لیگ برتر شکست!

با بازگشت سهراب بختیاری زاده به صبا و بازی کردن مقابل پیکان رکورد مسنترین بازیکن لیگ برتر شکست. او با ۴۰ سال و ۱۰۶ روز سن، رکورد مسن ترین بازیکن لیگ را شکست

رکورد مسن ترین بازیکن لیگ برتر شکست!

تماشا: با بازگشت سهراب بختیاری زاده به صبا و بازی کردن مقابل پیکان رکورد مسنترین بازیکن لیگ برتر شکست. او با 40 سال و 106 روز سن، رکورد مسن ترین بازیکن لیگ را شکست. طبق ویکی پدیای او، این مدافع متولد 20 شهریور 1351 است اما بختیاری زاده مدعی است تازه 39 سالش شده. گفت و گوی او و تماشا را می خوانید:

رکورد مسن ترین بازیکن لیگ برتر شکست!

با نزدیک به ۴۱ سال سن، رکورد مسن ترین بازیکن لیگ را شکستی.

- نه. من تازه ۳۹ سالم شده است.

اما طبق آن چیزی که در ویکی پدیایت نوشته شده، سنت باید ۴۰ سال و ۱۰۶ روز باشد.

- من ۳۹ سالم است.

ویسی در مصاحبه اش بعد از بازی حسابی از تو تعریف کرد. مگر در این بازی چه کار کیدی؟

- آقای ویسی به من لطف دارند و من افتخار شاگردی اش را داشتم. صبا در این بازی یک تیم بود و سهراب یا X و Y به تنهایی نقشی در موقعیت آن نداشتند.

فکر می کنی چرا صبا در نیم فصل اول نتوانست توقعات را برآورده کند؟

- بازیکنان این تیم هنوز به این باور نرسیده بودند که می خواهند یک تیم آسیایی شوند و باید توانایی شان را به این حد برسانند. کادر فنی در تعطیلات از لحاظ روحی خیلی روی بچه ها کار کرد.

همانقدر که داستان برگشتت به صبا عجیب بود. رفتنت از این تیم هم چندان عادی به نظر نمی رسید. تو یکی از بازیکنان اصلی تیم بودی اما چند روز مانده به شروع فصل جدا شدی.

- من از صبا جدا نشدم. قرارداد من به پایان رسیده بود و باشگاه هم به دلایلی که داشت قراردادم را تمدید نکرد. حقیقتش را بگویم هیچ پیشنهاد لیگ برتری نداشتم و به همین دلیل بدون تیم ماندم.

یعنی در این مدت اصلا به این فکر نکردی که دیگر بی خیال فوتبال شوی و خداحافظی کنی؟

- به این نتیجه رسیده بودم که اگر در نیم فصل پیشنهادی نداشتم شاید خداحافظی کنم اما راستش این فکرم زیاد جدی نبود!

در یکی از مصاحبه هایت گفته بودی آنقدر بازی میکنی تا رکورد قاسمپور را که تا ۴۰ سالگی بازی کرد بشکنی. هنوز هم این هدف را داری؟!

- (با خنده) آن حرف که بیشتر شوخی بود. من تا هر زمانی که فکر کنم میتوانم فوتبال بازی می کنم و در این زمان شاید چند رکورد را هم شکستم!

شایعاتی در این مورد که در صورت نتیجه نگرفتن مرفاوی تو به عنوان مربی - بازیکن در تیم هستی شنیده می شود. این شایعات تا چه حد صحت دارد؟

- مطمئن باشید که تحت هیچ شرایطی این اتفاق نمی افتد. من اگر می خواستم به این مسائل فکر کنم سه سال پیش که مسئولان صبا لطف داشتند و به من پیشنهاد سرمربیگری تیم را دادند، سرمربی می شدم.

سن بالا برای یک مدافع، تجربه او را بالا می برد اما سرعت او را هم پایین می آورد. فکر نمی کنی با این سن، بازی کردن مقابل مهاجمان جوان و پرسرعت، کمی سخت باشد؟

- در حال حاضر دفاع های جوانی هم داریم که مقابل مهاجمان کم می آورند. پس فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد. بالا رفتن سن باعث می شود بعضی از اشتباهات کمتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج