۳۹۵۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وعده ای ديگر برای استقلال و پرسپوليس

وزير ورزش و جوانان از برگزاري نشست هاي مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارايي براي خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس خبر داد.

روزنامه کیهان: وزير ورزش و جوانان از برگزاري نشست هاي مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارايي براي خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس خبر داد.

محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان از نشست هاي مشترك مسئولان وزارت اقتصاد و دارايي و سازمان خصوصي سازي با كارشناسان اين وزارتخانه پيرامون خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خبر داد و گفت: طرفداران اين دو تيم مردمي منتظر اخبار خوشي در اين خصوصي باشند.

وي ادامه داد: در ماه هاي اخير تلاش كرديم وضعيت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال را از ابعاد مختلف مورد بررسي قرار دهيم كه در اين خصوص به نتايج بسيار خوبي هم دست يافتيم.

عباسي با بيان اينكه بررسي ها نشان مي داد كه بحث واگذاري باشگاه ها ممكن است با چالش هاي بسيار مواجه شود، اظهار داشت: با وجود تصويب دولت براي واگذاري سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي قدم هاي خوبي با همكاري سازمان خصوصي سازي در اين زمينه برداشته شده است.

عباسي در خصوصي نشست هاي داخلي كارشناسان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: زيان ده بودن و وجود اشكالات و ابهامات فراوان در صورت هاي مالي، شفاف نبودن اموال و دارايي ها، دريافت نكردن حق پخش تلويزيوني و بسياري مشكلات ديگر از جمله مواردي بود كه فراروي اين امر مهم قرار داشت.

خوشبختانه با نشست هايي كه با كارشناسان و مسئولان وزارت اقتصاد و دارايي و سازمان خصوصي سازي برگزار شده است، تلاش شده اين ابهامات با راهكارهاي قانوني برطرف شود.

عباسي درحالي چندمين بار از خصوصي سازي استقلال و پرسپوليس خبر مي دهد كه طي سال هاي گذشته هم شعارهايي از اين دست از سوي مسئولان خصوصي سازي و... شنيده شده اما هيچ كدام تاكنون رنگ واقعيت به خود نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج