اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گلایه های احسان حدادی از آمریکا!

نايب قهرمان پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۲ لندن با بيان اينکه از جايگاهش در رده‌بندي فدراسيون جهاني رضايت ندارد، گفت: از اينکه در رتبه ۸۳ جهان قرار دارم، راضي نيستم زيرا حقم قرار گرفتن در رده‌هاي بالاتر است.

خبرگزاری مهر: نايب قهرمان پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۲ لندن با بيان اينکه از جايگاهش در رده‌بندي فدراسيون جهاني رضايت ندارد، گفت: از اينکه در رتبه ۸۳ جهان قرار دارم، راضي نيستم زيرا حقم قرار گرفتن در رده‌هاي بالاتر است.

احسان حدادي پس از کسب مدال نقره پرتاب ديسک المپيک ۲۰۱۲ لندن، توسط مسئولان برگزار کننده فستيوال پرتاب‌ها به آمريکا دعوت شده بود. او در اين فستيوال با چند مربي مطرح پرتاب ديسک هم وارد مذاکره شد و سرانجام با «ولفگانگ اشميت» آلماني به توافق رسيد.

حدادي چندي است با اشميت تمرين مي‌کند، هرچند هنوز شرايط همکاري‌اش با اين مربي آلماني که در بازي‌هاي ۱۹۷۶ مونترال به مدال نقره المپيک دست يافته، کاملا مشخص نيست.احسان حدادي ، با مطلوب عنوان کردن شرايط گفت: اين روزها زير نظر «ولفگان اشميت» آلماني تمرينات آماده‌سازي بسيار خوبي را سپري مي‌کنم. او مربي بزرگي است که مي‌تواند به من پيشرفت بيشتر کمک شاياني کند.

وي در پاسخ به اين سوال که چه زماني به ايران بازمي‌گردد؟، اظهار داشت: اگر شرايط مهيا شود، همراه «اشميت» براي عقد قرارداد به ايران خواهم آمد. مسوولان فدراسيون دووميداني در حال مجاب کردن کميته ملي المپيک براي تامين حداقل‌هاي ممکن براي من و حضور اين مربي در ايران هستند.نايب قهرمان پرتاب ديسک المپيک لندن در مورد قرار گرفتنش در جايگاه هشتاد و سوم برترين دووميداني کاران جهان تاکيد کرد: اصلا از جايگاهي که در رده‌بندي فدراسيون جهاني دارم، راضي نيستم؛ زيرا حق من بيش از اينها بوده و هست.

وي اضافه کرد: اين رتبه براي من خوب نيست و اصلا از اينکه در چنين جايگاهي قرار دارم، راضي نيستم. البته از اينکه موفق شدم در بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۲ لندن مدال آوري کنم، خيلي خوشحالم اما بايد جايگاهم در جدول رده‌بندي فدراسيون جهاني بهتر از اينها باشد.

حدادي در خصوص هزينه‌هاي سفر خود به آمريکا، خاطرنشان کرد: حدود سه ماه است در آمريکا هستم و تا به امروز تمام هزينه‌هاي سفرم را خودم پرداخت کرده‌ام.وي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: البته صحبت‌هايي با فدراسيون دووميداني در اين خصوص انجام دادم و گويا قرار شده است که از طريق بهرام افشارزاده و کميته ملي المپيک هزينه‌هايم تامين شود. معتقدم مسئولان ورزش و کميته ملي المپيک بايد حداکثرها را برايم فراهم کنند تا من بتوانم جزو سه دووميداني کار برتر جهان شوم.

نائب قهرمان پرتاب ديسک المپيک ۲۰۱۲ لندن در پايان گفت: واقعا دلم براي ايران تنگ شده است؛ اما مجبورم در آمريکا به تمريناتم ادامه بدهم تا بتوانم بازهم براي کشورم افتخار‌آفريني کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج