adexo3
۴۰۱۶۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کنایه های رویانیان به پیشکسوتان پرسپولیس

پس از انتقاد چند روز اخير برخي از قديمي‌هاي پرسپوليس از يحيي گل‌محمدي، محمد رويانيان بدون نام بردن از اين پيشکسوتان به شدت از افرادي که “از روي هواي نفس‌شان” عليه پرسپوليس صحبت مي‌کنند انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از انتقاد چند روز اخير برخي از قديمي‌هاي پرسپوليس از يحيي گل‌محمدي، محمد رويانيان بدون نام بردن از اين پيشکسوتان به شدت از افرادي که "از روي هواي نفس‌شان" عليه پرسپوليس صحبت مي‌کنند انتقاد کرد.

محمد رويانيان با اشاره به انتقادهاي مطرح شده درباره بگوويچ و حسين عبدي نيز گفت: هميشه و در همه موارد يکسري انتقادها مي‌تواند مطرح شود که بعضا مخرب و بعضا سازنده است. ما از انتقادهاي سازنده استقبال مي‌کنيم و به انتقادهاي مخربي که با نيت‌هاي قبلي و خاص مطرح مي‌شود و ريشه در منافع شخصي دارد هيچ توجهي نداريم و ارزشي هم براي آن قائل نيستيم.

اينکه هر کس به عنوان عضو سابق پرسپوليس بوده، هر صحبتي را به رغم غير واقع بودن مي‌تواند مطرح کند، تفکر درستي نيست و به صلاح پرسپوليس هم نخواهد بود. برخي حرف‌ها هستند که بر اساس هواي نفس مطرح مي‌شوند.

رويانيان افزود: بودند افرادي که مي‌خواستند به جاي يحيي گل‌محمدي دستيار ژوزه شوند ولي من تمايل نداشتم و چون اين اتفاق نيفتاد فکر مي‌کنند حق آنها بوده است. حالا هم نسبت به بگوويچ و گل‌محمدي اظهارنظرهايي مطرح مي‌شود که به هيچ عنوان صحت ندارد، کارشناسي نيست و بر اساس هواي نفس و منافع شخصي مطرح مي‌شود.

وي ادامه داد: ما همه بايد به منافع پرسپوليس فکر کنيم. من به هيچ عنوان چنين حرف‌هايي را مورد توجه قرار نمي‌دهم. آنها مي‌خواهند پرسپوليس را زير سوال ببرند، اما مصاحبه‌هاي آنها رصد مي‌شود. هواداران فراتر از آنچه تصور مي‌کنيم هوشيار هستند و قضاوت مي‌کنند، آنها به خوبي مي‌دانند که چه کساني از سر دلسوزي حرف مي‌زنند و چه افرادي براي خودشان صحبت مي‌کنند. همه ما خوب مي‌دانيم پرسپوليس پيشکسوتاني دارد که بزرگي، دلسوزي و منش والاي خود را به خانواده بزرگ پرسپوليس ثابت کرده‌اند. آنها در بحران‌ها حمايت خود را بيشتر کردند و من به سهم خود دست آنها را مي‌فشارم و به آنها افتخار مي‌کنم.

مديرعامل پرسپوليس تصريح کرد: پيشکسوتاني مثل بهزادي، کاشاني، جاسميان، عربشاهي، آشتياني و پيرواني و بسياري ديگر که اکنون نمي‌توانم نام همه آنها را ببرم، دلسوز پرسپوليس بوده و هستند اما حرف‌هاي غير دلسوزانه که بعضي ديگر مطرح مي‌کنند تاثيري در کار ما نمي‌گذارد. به جاي حمايت، مسائل غيرواقعي را مطرح مي‌کنند و اصلا به فکر تيم و هواداران نيستند.

هوادار پرسپوليس هم اينها را به خوبي تشخيص مي‌دهد که بعضي مسائل ريشه در چه چيزهايي دارد. همين پيشکسوتاني که از آنها ياد کردم انتقادهاي بسياري داشتند که به جاي طرح در رسانه‌ها آن را به خود بنده انتقال دادند و من هم از آن استفاده کردم اما برخي هم هستند که در رسانه‌ها نه تنها انتقاد سازنده نمي‌کنند بلکه خيلي راحت هم اتهام مي‌زنند و تخريب مي‌کنند و در شرايطي که تيم روند بهتري پيدا کرده با حرفهايشان مسئله‌ساز مي‌شوند، ذهنيت ايجاد کرده و مسائل کامل کذب و غير واقع مطرح مي‌کنند.

اول فصل با نظر اعضاي کميته فني ژوزه را آورديم و به نظر کارشناسان و آنها که در پرسپوليس بازي کرده اند احترام گذاشته و مشورت کرديم اما وقتي تيم به دلايل متعدد نتيجه نگرفت هجمه انتقادات به سمت من آمد، اشکالي هم ندارد بنده مديرعامل هستم و پاسخگو اما حالا که گل محمدي، بزيک، باقري که پرسپوليسي هستند را آورده‌ايم و تيم هم نتيجه گرفته چرا اکنون به جاي حمايت از اين عزيزان بايد شاهد يکسري هجمه‌ها و مسائل کذب باشيم؟

رويانيان يادآوري کرد: کميته فني پرسپوليس هم متشکل از پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس است و کادر فني هم با نظر آنها انتخاب شده که شکرخدا موفق بوده. ما شرکت پيشکسوتان را هم راه اندازي کرديم و کلي اقدامات ريز و درشت انجام داديم که در تاريخ باشگاه سابقه نداشته و به زودي نيز تشريح خواهيم کرد که چه اتفاقاتي افتاده و چه برنامه‌ريزي‌هايي با تلاش شبانه مجموعه عوامل باشگاه براي اين عزيزان صورت گرفته و تا حالا رسانه‌اي هم نشده.

در آکادمي و تيم‌هاي پايه نيز از قديمي‌هاي پرسپوليس استفاده کرديم. نمي‌دانم چه بايد گفت؟ پرسپوليس در سه بازي اخير ۱۰ گل زده و هواداران را اميدوار کرده اما يکسري مسائل و هياهو به راه افتاده که اگر من بي تفاوت باشم ادامه خواهد يافت. واقعا اگر گل محمدي و دستيارانش در اين سه بازي نتيجه نمي‌گرفتند چه انتقاداتي مطرح مي‌شد؟

من تعجب مي‌کنم که تيم نتيجه مي‌گيرد و روي برد مي‌افتد و چنين مسائلي مطرح مي‌شود که کاملا کذب است. چرا اگر انتقادي دارند به خودم مطرح نمي‌کنند يا با وارونه کردن مسائل جو را خراب کرده و آرامش را از بين مي‌برند؟ بايد باور کرد چنين اظهاراتي از سر دلسوزي مطرح مي‌شود يا هواي نفس؟

رويانيان در ادامه گفت: من به شدت از سرمربي تيم و از آقاي بگوويچ، حسيني، بزيک، چيذري و مربي درواره بانان به عنوان دستيارانش حمايت مي‌کنم. کريم باقري هم تعصب و دلسوزي را نسبت به پرسپوليس ثابت کرده و با تمام وجودش در حال کمک کردن به تيم است.

آقاي پروين هم به عنوان رئيس کميته فني حمايت خوبي از اين کادر داشته و همه چيز خوب پيس مي‌رود و قطعا برخي حرف‌هاي غير واقعي نه تنها ذره‌اي خلل در تصميم‌هاي ما ايجاد نمي‌کند. بلکه باعث مي‌شود بيشتر به درستي آنها ايمان بياوريم و پافشاري کنيم. من به يحيي گل‌محمدي و شاگردانش خسته نباشيد مي‌گويم که در سه بازي اخير، خوب عمل کرده و دل هواداران را شاد کردند. از آنها مي‌خواهم مصمم‌تر به کار خود ادامه بدهند.

مدير عامل پرسپوليس در پايان با اشاره به عملکرد سرخپوشان در سه بازي اخير گفت: در چند دفعه‌اي که به اردو يا تمرينات پرسپوليس رفتم انسجام و همدلي خوبي بين بازيکنان ديدم، آنها مي‌خواهند جبران مافات کنند و دل هواداران را شاد کنند که اين قابل تقدير است.

سرمربي تيم از عملکرد دروازه‌بانان و مدافعان تيم رضايت کامل دارد و مي‌گويد از اين لحاظ خيال خط هافبک و مهاجمان راحت شده. خط هافبک تيم تقويت و بنا بر گزارش سرمربي تيم هم در بخش هجومي و هم در بخش دفاعي عملکرد خوبي داشته است. مهاجمان پرسپوليس هم در سه بازي اخير ۸ گل به ثمر رسانده‌اند و عملکرد بسيار خوبي داشتند.

رويانيان ادامه داد: براي من بسيار با ارزش است وقتي مي‌بينم مهدي مهدوي کيا که در نيم فصل اول تيم ما را نجات داد در شرايط فعلي به رغم نيمکت نشيني ذره اي مشکل ايجاد نکرده و به عنوان کاپيتان از ديگر بازيکنان مي‌خواهد تا بهترين عملکرد را داشته باشند. مهدوي کيا مي‌تواند و بايد الگويي براي بازيکنان ايراني باشد.

همچنين علي کريمي به رغم مصدوميتي که داشت با تمام توان تلاش مي‌کند و در سه بازي اخير با همه وجودش بازي کرده و تلاش وافري دارد تا در نيم فصل دوم کمک حال تيم بوده و بهترين بازي‌ها را به نمايش بگذارد. من اميدوارم او و ديگر بازيکنان تيم در سايه دستورات سرمربي و حفظ همدلي و انسجام بتوانند مايه سربلندي پرسپوليس و خشنودي هودارانش شوند.

وي افزود: اينها گزارش‌هايي است که سرمربي تيم به من داده و من هم اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و درنيم فصل دوم پرسپوليسي کاملا متفاوت و مقتدر را شاهد باشيم که با عملکردي درخشان بتواند شرايطي را فراهم آورد که همه اتفاقات تلخ نيم فصل اول از ذهن هواداران پاک شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج