۴۰۳۳۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش ۵ برابری قیمت قطعات کامپیوتری

افزایش قیمت ها در قطعات مختلف مانند هارد، مادر بورد و cpu بوده است و در انواع پلت فورم ها ماهواره نیز شاهد افزایش قیمت هستیم.وی افزود: قیمت انواع لپ تاپ ها در برندهای مختلف بین ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش قیمت داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رضا شفیعی، یکی از فعالان بازار کامپیوتر با بیان این که قیمت قطعات کامپیوتری هم چنان در حال افزایش است گفت: افزایش قیمت ها در قطعات مختلف مانند هارد، مادر بورد و cpu بوده است و در انواع پلت فورم ها ماهواره نیز شاهد افزایش قیمت هستیم.وی افزود: قیمت انواع لپ تاپ ها در برندهای مختلف بین ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش قیمت داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر این که در شرایط فعلی قدرت خرید کاربران کاهش پیدا کرده است بیان داشت: بازار خرید و فروش از رونق اقتصادی مطلوبی برخوردار نیست و کاربران در صورت نیاز واقعی اقدام به خرید قطعات و ابزارهای کامپیوتری می کنند.

این فعال بازار کامپیوتر با اشاره به گرانی ارز، قطع یارانه های واردات این نوع محصولات خاطر نشان ساخت: وضعیت موجود باعث شده تا بسیاری از اجناس تقلبی با قیمت پایین جای خود را در بازار پیدا کند و تا زمانیکه حمایت از تولید کنندگان داخلی در حوزه سخت افزار صورت نگیرد این وضعیت ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamaad

      من سیستمم رو حدود یک سال ونیم پیش با قیمت حدود یک ونیم میلیون تومن نقد خریدم حالا همین سیستم رو برای یکی از دوستام خریدم قیمتش شد سه میلیون وصدوبیست هزار تومن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج