adexo3
۴۰۶۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امکان شرکت بدون آزمونها در کنکور ۹۲

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد که قبولیهای بدون آزمون حق شرکت در کنکور سراسری و در صورت قبولی امکان حضور در کلاسهای درس را دارند.

خبرگزاری مهر : مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد که قبولیهای بدون آزمون حق شرکت در کنکور سراسری و در صورت قبولی امکان حضور در کلاسهای درس را دارند.

حسین توکلی اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که در دوره های بدون آزمون شرکت کرده اند، امکان شرکت در کنکور سراسری سال ۹۲ را نیز دارند.

وی گفت: در صورتیکه در دوره بدون آزمون پذیرفته شوند اما تمایل داشته باشند در کد رشته محلهای با کنکور شرکت کنند، در صورت قبولی در کد رشته محلهای با آزمون، قبولی اولی آنان در کد رشته محلهای بدون آزمون لغو خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش، همچنین درباره زمان دوباره ثبت نام در کنکور سراسری ۹۲ برای جاماندگان، یادآوری کرد که مهلت مجدد ثبت نام در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری اعلام شده است.

به گفته توکلی، در این فرایند، برای سایر داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۲ نام نویسی کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات وجود خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج