۴۰۷۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علی جباری و مجیدی بعد از آرش ۹۱ گله قرار گرفتند

برهانی بهترین گلزن تاریخ استقلال

آرش برهانی با دو گلی که در بازی با مس زد، علاوه بر اینکه به استقلال کمک کرد تا همچنان با سه امتیاز برتری نسبت به بقیه تیم های مدعی در صدر جدول باقی بماند، لقب بهترین گلزن تاریخ استقلال را هم از آن خودش کرد.

برهانی بهترین گلزن تاریخ استقلال

تماشا: آرش برهانی با دو گلی که در بازی با مس زد، علاوه بر اینکه به استقلال کمک کرد تا همچنان با سه امتیاز برتری نسبت به بقیه تیم های مدعی در صدر جدول باقی بماند، لقب بهترین گلزن تاریخ استقلال را هم از آن خودش کرد.

برهانی با این گل تعداد گل های زده اش برای استقلال را به عدد 91 رساند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال معرفی شد. پیش از این برهانی با دو گلی که مقابل سایپا از دور اول جام حذفی زده بود، با 89 گل به رکورد علی جباری بازیکن اسبق این تیم رسیده بود. علی جباری، هافبک اسبق استقلال با زدن 89 گل دومین گلزن برتر تاریخ استقلال به شمار می رود و پس از جباری هم فرهاد مجیدی 83 گله در جایگاه سوم قرار دارد.

شماره 9 استقلال هر چند بعد از گلش از به دست آوردن این رکورد اطلاع داشت اما به دلیل قرار گرفتن در مقابل تیم شهرش، خوشحالی زیادی نکرد و با علامت دست از همبازی هایش خواست تا به طرفش نروند.

جباری بعد از اینکه برهانی رکوردش را شکست به فارس گفت: «بسیار خوشحالم که آرش توانست رکورد من را بشکند. به هر حال زمانی این رکورد دست من بوده و حالا جوان ها باید جای آن را بگیرند. نوش جان او هم باشد. آرش پسر مودب و دوست داشتنی است و امیدوارم که بهترین رکوردها را در استقلال بزند. به عنوان کاپیتان چندین ساله استقلال از این اتفاق بسیار خوشحال شدم و در ادامه زندگی فوتبالی او آرزوی موفقیت می کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج