adexo3
۴۰۹۴۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

گزارشی از اسرار زندگی گواردیولا

روزنامه بیلد آلمان پس از امضای قرارداد "فیلسوف" با باواریایی در گزارشی مهمترین رازهای زندگی او را منتشر کرد، با این امید که دوستداران فوتبال در این کشور با مردی که فصل بعد بیشترین نگاه ها را به خود خیره می کند، آشنا شوند.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه بیلد آلمان در گزارشی از اسرار خصوصی زندگی گواردیولا پرده برداشت، مردی که عاشق خانواده خود است.

مدتها بود که پس از جدایی پپ گواردیولا از آبی- اناریها شایعه های زیادی درباره تیم جدید او در رسانه های به گوش می رسید. مرد محبوب و دوست داشتنی نوکمپ دو روز پیش به هیاهوی رسانه ها پایان داد و قرمزپوشان شهر مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، به این امید که بتواند در آلیانس‌ آره‌نا هم بزم عشق راه اندازند و موج شور در اندازد.

هر چند نام پپ محجوب با درخشش در بلوگرانا در جهان فوتبال سایه گستراند اما رسانه های آلمانی که همچون همگان از پیوستن مربی محبوب نوکمپ شگفت زده شده اند، تلاش می کنند تا به ژرفای زندگی مرد آرامی که در فوتبال انقلابی به راه انداخت نفوذ کنند.

روزنامه بیلد آلمان پس از امضای قرارداد "فیلسوف" با باواریایی در گزارشی مهمترین رازهای زندگی او را منتشر کرد، با این امید که دوستداران فوتبال در این کشور با مردی که فصل بعد بیشترین نگاه ها را به خود خیره می کند، آشنا شوند.

گواردیولا ۲۱ سال پیش با زنی به نام کریستیانا که علاقه ای به زندگی پر هیاهو ندارد ازدواج کرد. او از همسر خود سه بچه به نام های ماریوس(۱۱ ساله)، ماریا(۹ساله) و والنتینا(۴ ساله ) دارد.

پپ ۴۲ ساله در سال ۱۹۹۰ در حالیکه برای خرید در شهر "مانرسیا" قدم می زد وارد فروشگاه لباسی به نام "سیرا کلاریت" شد. او در آنجا با کریستیانا، دختر صاحب مغازه مواجه شد. از همان نگاه اول جادوی عشق در آنها دمیدن گرفت و کمتر از یک سال با هم ازدواج کردند.

کریستیانا شخصیت بسیار آرامی دارد. او همچون همسرش هیچ علاقه ای به مصاحبه و هیاهوی رسانه ای ندارد. وقتی خبرنگار ما هربرت باوئر هفته گذشته به منزل گواردیولا در نیویورک رفت، با استقبال گرم پپ مواجه شد اما در حالی که دستان خود را در میان دستان هربرت گذاشته بود گفت که هیچ علاقه ای برای مصاحبه ندارد، این است شخصی به نام گواردیولا.

مانیل استیارت، دستیار سابق گواردیولا و یکی از نزدیکترین دوستان او اینگونه گواردیولا و همسرش را توصیف می کند:" کریستیانا ترکیبی از مادری سنتی و زنی مدرن است. گواردیولا مرد خانواده است. او متمدن، همواره شیک پوش و باهوش است".


این زن و شوهر خوشبخت علاقه زیادی به سفر، عکاسی، مطالعه، معماری، موسیقی و سینما دارند. گواردیولا در یکی از مناسبت ها گفت: وقتی که فیلم خوبی در تلویزیون نمایش داده می شود غیر ممکن است که بازی رئال مادرید را ببینم.

گواردیولا علاقه زیادی به همسرش دارد، او دوست ندارد که از لفظ همسر برای کریستیانا استفاده کند بلکه همواره از او به عنوان "رفیق راه" یاد می کند.

گواردیولا عاشق خوردن کانیلونی با گوشت است و از شنیدن ترانه های گروه موسیقی"کلد پلی" به ویژه ترانه "فیفا لاویدا" به وجد می آید. او همواره این آهنگ را در اتومبیلش گوش می کند. در بازی خداحافظی گواردیولا هم در نوکمپ هم همین آهنگ پخش شد.

گواردیولا در دوران حضورش در آمریکا به عنوان میهمان در دانشگاه کلمبیای نیوریوک حضور یافت. وقتی در ماه اکتبر سال گذشته در کلاس نشسته بود یکی از هم کلاسی ها او در صفحه تلفن همراه خود یواشکی بازی رئال مادرید و بوروسیا دورتموند را نگاه می کرد. گواردیولا وقتی او را دید در گوشش زمزمه کرد: "من هم طرفدار تیم زرد رنگ(دورتموند) هستم".

مطمئنا از این به بعد گواردیولا دیگر جرات نخواهد داشت این جمله را تکرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مطمنا"آقای منحصربه فرد(گواردیولا)شخصیتی دوست داشتنی وقابل احترام حتی برای طرفداران رئال میباشدبقیه که جای خودرادارد.مربیان عزیزوتلاشگر مابهتراست حداقل،خصوصیات اخلاقی اش راالگوسازندتابیشتر ماندگارشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج