adexo3
۴۱۰۷۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

همه چیز درباره دانیال، گلر جدید تیم ملی

خبر دعوت دانیال داوری به تیم ملی شکل جدی تری به خود گرفته است. دانیال داوری دروازه بان تیم اینتراخت برانشویگ عملکرد بسیار خوبی در بوندس لیگای ۲ داشته است

همه چیز درباره دانیال، گلر جدید تیم ملی

تماشا: خبر دعوت دانیال داوری به تیم ملی شکل جدی تری به خود گرفته است. دانیال داوری دروازه بان تیم اینتراخت برانشویگ عملکرد بسیار خوبی در بوندس لیگای 2 داشته است. دروازه بان شماره یک برانشویگ در این فصل 19 بازی برای تیمش انجام داده و در این 19 بازی 14 گل خورده است که البته گل هایی که در دو هفته آخر خورده آمار این دروازه بان را خراب کرده است.

داوری از 19 بازی در 9 بازی کلین شیت داشته است. این دروازه بان تا هفته 15 و قبل از بازی با انرگی کوتبوس در هیچ کدام از بازی ها بیش از یک گل دریافت نکرده است اما این رکورد از هفته پانزدهم دستخوش تغییر شد و در بازی با کلن و یونین برلین هم بیش از یک گل خورده است.

همه چیز درباره دانیال، گلر جدید تیم ملی

داوری فصل گذشته هم عملکرد خوبی داشته است. او از ۳۴ بازی در ۲۹ بازی در درون دروازه قرار گرفت و ۲۸ گل دریافت کرد، یعنی میانگین هر بازی ۰/۹۶ گل. این میانگین در این فصل به ۰/۷۳ گل در هر بازی رسیده و پیشرفت خوبی داشته است.

بر اساس نمرات کیکر، داوری در میان تمام بازیکنان بوندس لیگای ۲ در رده بیست و ششم قرار دارد و در کل ۴۸ بازی در این لیگ انجام داده است و سابقه ۳ بازی در بوندس لیگای ۳ را هم دارد. علاوه بر عملکرد درون دروازه، داوری از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی دارد. قد او ۱۹۲ سانتی متر و وزنش هم ۸۵ کیلوگرم است. در مقایسه با او رحمتی ۱۸۵ سانتی متر و وزنش ۸۰ کیلوگرم است.

هفته

بازی

تعداد گل خورده

نمره کیکر

۱

کلن

۰

۳

۲

یونیون برلین

۰

۳

۳

پادریورن

۱

۳

۴

آلن

۰

۳

۵

جان رکستبورگ

۰

۳

۶

مونیخ ۱۸۶۰

۱

۳

۷

دویسبورگ

۰

۵.۲

۸

کایزرسلاترن

۱

۳

۹

بوخوم ۱۸۴۸

۰

۳

۱۰

دینامودرسدن

۰

۳

۱۱

هرتابرلین

۱

۵.۳

۱۲

ساندهاوژن

۱

۳

۱۳

ارتزکبریگ

۱

۲

۱۴

آیدگونشتاد

۰

۲.۵

۱۵

انزگی کوتیوس

۲

۲.۵

۱۶

سنت پائولی

۰

۳

۱۷

فرانکفورت ۱۸۹۹

۱

۳

۱۸

کلن

۲

۵

۱۹

یونیون برلین

۳

۵

جمع گل خورده

۱۴

میانگین امتیاز

۳.۱۱


* در سیستم نمره دهی کیکر، نمره یک نشاندهنده بهترین عملکرد و نمره ۶ نشاندهنده عملکرد ضعیف است.

تازه دو روز است که از آمریکا آمده ام

نمازی: از ملی پوش شدن داوری خبری ندارم

کادر فنی تیم ملی دوست ندارد مسئله دعوت دانیال داوری به تیم ملی را رسانه ای کند. این در حالی است که روز گذشته یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در گفت و گو با تماشا تایید کرد که کادر فنی تیم ملی درخواست کرده که کارهای دانیال داوری، دروازه بان ایرانی اینتراخت برانشویگ را انجام دهند تا او بتواند برای تیم ملی بازی کند. تا حالا کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی هیچ اظهارنظری در این باره نکرده است اما گفته می شود با دانیال داوری در این مورد صحبت کرده است.

امید نمازی، مربی تیم ملی هم در گفت و گو با تماشا ادعا می کند از این مسئله خبر ندارد: «من هیچ چیز در این مورد نشنیده ام. در مورد دروازه بان ها بهتر است از مربی دروازه بان های تیم ملی سوال کنید چون این مسئله به او ربط دارد. این موضوع به من ربطی ندارد و به همین دلیل هم کسی با من صحبتی در این مورد نکرده است.»

او در حالی این حرف ها را می زند که بعید است کی روش موضوع حضور یک بازیکن جدید را با کادر فنی اش در میان نگذارد. معمولا تمام سرمربیان وقتی می خواهند از یک بازیکن جدید در تیمشان استفاده کنند، با کادر فنی خود در این باره مشورت می کنند. نمازی در توجیه این مسئله هم گفت: «شاید حرف شما درست باشد ولی من دو روز است که از آمریکا آمده ام و به همین دلیل هم خبری از این مسئله ندارم. در مورد چیزی که نمی دانم هم ترجیح می دهم حرفی نزنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      آخه مگه مشکل تیم ملی ما دروازه بانشه ؟!

    • بدون نام

      عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج