adexo3
۴۱۰۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سرمربی تیم ملی به رختکن استقلال رفت

مجتبی جباری در آغوش کی روش

کی روش بعد از ورود به ورزشگاه، ابتدا از درودگر مدیرعامل ملوان درخواست کرد تا او و دستیارش را به رختکن استقلالی ها ببرد. جالب اینکه تنها انگیزه کی روش برای رفتن به رختکن، دیدن مجتبی جباری بود.

مجتبی جباری در آغوش کی روش

تماشا: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و سیموئز دستیار او از مهمانان ویژه بازی دیروز استقلال در انزلی بودند. کی روش بعد از ورود به ورزشگاه، ابتدا از درودگر مدیرعامل ملوان درخواست کرد تا او و دستیارش را به رختکن استقلالی ها ببرد. جالب اینکه تنها انگیزه کی روش برای رفتن به رختکن، دیدن مجتبی جباری بود.

کی روش بعد از دیدن جباری در رختکن، او را در آغوش کشید و خوش و بش گرمی با جباری داشت. شدت محبت کی روش به جباری تا اندازه ای بود که حتی خود هافبک استقلال هم با تعجب به او نگاه می کرد و از رفتار صمیمانه کی روش با خودش متعجب شده بود.

کی روش بعد از صحبت کردن با جباری به درخواست خودش به جایگاه ویژه رفت و در بین تماشاگران حاضر در جایگاه نشست. جالب اینکه برای استقرار کی روش در جایگاه ویژه، صندلی مناسبی برای سرمربی تیم ملی وجود نداشت و به علت خاکی بودن صندلی او، روزنامه ای روی صندلی پهن کردند تا لباس سرمربی تیم ملی خاکی نشود!

هر چند مشکل صندلی با این ترفند حل شد اما علاقه هواداران برای عکس گرفتن با کی روش کار را به جایی رساند تا درودگر و مسئولان ورزشگاه مجبور شدند جای او را تغییر دهند. نکته جالب اینکه بعد از نهایی شدن استقرار کی روش، درودگر دو شال گردن ملوانی با خودش آورد و آنها را دور گردن کی روش و سیموئز انداخت. اتفاقا مربیان تیم ملی از این حرکت مدیرعامل ملوان خوشحال شدند و بابت شال گردن های ملوانی از او تشکر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج